مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد:

طرح پایش دمای ادارات در گیلان آغاز شد

با توجه به لزوم رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در حوزه‌های مختلف مصرف، بسیج شرکت گاز استان گیلان اقدام به پایش گسترده دمای ادارات، بانک‌ها و مدارس کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام آغاز پایش دمای ادارات، بانک‌ها و مدارس استان توسط پایگاه بسیج این شرکت، گفت: بسیج گاز گیلان علاوه بر ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی خود، در راستای وظایف سازمان، اقدامات و فعالیت‌های خوب و برنامه ریزی شده‌ای را اجرا می‌کند که یکی از آن‌ها پایش دمای نهادهای دولتی استان می‌باشد.

وی بر اهمیت پایش مستمر دمای ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح کاهش مصرف گاز و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح سازمان‌ها و ادارات دولتی استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به برودت هوا و افزایش قابل توجه مصرف گاز در سراسر کشور بیان کرد: اجرای مستمر پایش دمای ادارات سبب خواهد شد تا مصرف گاز به میزان مناسبی کاهش یابد.

جمال نیکویی با بیان اینکه بازرسان پایش دمای شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار مورد بازدید را از ادارات، بانک‌ها و مدارس استان انجام دادند، گفت: بر اساس بازرسی‌های بعمل آمده تعداد ۹۳۷ مورد اخطار به نهادهای خاطی داده شد و در همین راستا گاز ۸ اداره نیز قطع شد.

وی با اشاره به دستور مقامات عالی کشور و همچنین دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: همه ادارات، بانک‌ها و همچنین مدارس موظفند نسبت به رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) در محیط ساختمان‌های خود اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: این سازمان‌ها موظفند در روزهای تعطیل و همچنین یک ساعت پیش از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام نموده تا پایداری جریان گاز برای مشترکین خانگی برقرار بماند.

جمال نیکویی در خاتمه ضمن قدردانی از همه نهادهایی که در سال گذشته با شرکت گاز همکاری داشتند، بر اجرای مستمر این طرح با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد.

Share