فرمانده انتظامی گیلان:

کسب رتبه ۵ کاهش تصادفات جاده‌ای توسط پلیس گیلان | بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تا پایان سال

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کسب رتبه ۵ کاهش تصادفات جاده‌ای توسط پلیس گیلان در کشور گفت: اکثر پروژه‌های عمرانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کسب رتبه ۵ کاهش تصادفات جاده‌ای توسط پلیس گیلان در کشور گفت: اکثر پروژه‌های عمرانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار عزیزاله ملکی در جمع کارکنان انتظامی گیلان با اشاره به حوادث ۳ ماه اخیر در استان، اظهار داشت: آرامش و امنیت در سطح جامعه مرهون تلاش بی‌دریغ مجموعه انتظامی استان است.

وی در ادامه از تکمیل پروژه مجتمع اقامتی و رفاهی باران و پایان یافتن مراحل عمرانی مرکز تخصصی جراحی‌های محدود و سبک و کلینک دندانپزشکی طی ۲ ماه آینده خبرداد و گفت: ۷۵ درصد از تجهیزات پزشکی لازم برای افتتاح مرکز تخصصی جراحی‌های محدود وارد استان شده و مابقی امکانات طی یک ماه آینده فراهم خواهد شد تا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به کارکنان انتظامی، اعضای وابسته و خانواده آن‌ها مورد استفاده واقع شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ماموریت‌های گسترده پلیس و فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برای برهم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه، افزود: پلیس با آمادگی کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه در بحث سرقت با کاهش و در تصادفات با افزایش آمار تلفات رو به رو بوده‌ایم، تصریح کرد: علیرغم افزایش ۱۰ نفره تلفات، در بین استان‌های کشور در رتبه پنجم کاهش تصادفات جاده‌ای قرار داریم.

سردار ملکی با اشاره به تکمیل ۱۲۰ واحد مسکونی سازمانی و تحویل ۸۰ واحد آن تا اردیبهشت ماه سال آینده، خاطرنشان کرد: احداث ۲۰۰ واحد مسکونی سازمانی در شهرستان‌ها و مرکز استان در دستور کار قرار دارد که تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارت ستادی استان از اول اسفند ماه سال جاری گفت: به منظور ارائه خدمات موثر به شهروندان نظارت بر عملکرد رده‌های تابع استمرار خواهد داشت.

Share