اظهار نظر جنجالی رییس سابق فدراسیون روسیه؛

پیش‌بینی مدودف از وقایع سال ۲۰۲۳؛ از جنگ داخلی در آمریکا تا فروپاشی اتحادیه اروپا

رییس سابق فدراسیون روسیه، در رشته توییت‌هایی که در ابتدای آن گفته با انگیزه رقابت در پیش‌بینی‌های غیرقابل انتظار و مضحک است، پیش‌بینی‌های عجیبی را درباره وقایع سال ۲۰۲۳ به رشته تحریر درآورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، «دمیتری مدودف» رییس سابق فدراسیون روسیه و معاون فعلی رییس شورای امنیت فدراسیون روسیه در رشته توییت‌هایی، پیش بینی‌های خود درباره وقایع جهانی در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد.

رییس سابق فدراسیون روسیه، در رشته توییت‌هایی که در ابتدای آن گفته با انگیزه رقابت در پیش بینی‌های غیرقابل انتظار و مضحک است، پیش بینی‌های عجیبی را درباره وقایع سال ۲۰۲۳ به رشته تحریر درآورده؛ پیش بینی‌هایی که حاکی از فروپاشی کامل تمدن غربی و انتقال قدرت و ثروت بین المللی به قاره آسیا و جنگ داخلی و فروپاشی آمریکا و ریاست جمهوری ایلان ماسک و فروپاشی اتحادیه اروپا و خروج دلار و یورو از وضعیت ارز مرجع بین المللی است.

پیش از آغاز سال جدید همه دوست دارند که پیش بینی کنند. بسیاری، فرضیه‌های آینده را مطرح می‌کنند و در پیشنهاد بسیاری از امور غیرقابل انتظار و حتی مضحک رقابت می‌کنند. من هم دیدگاه خود را ارایه می‌کنم.

۱- افزایش قیمت نفت به ۱۵۰ دلار در بشکه و گاز به ۵ هزار دلار برای هر هزار متر مکعب

۲- بازگشت انگلیس به اتحادیه اروپا

۳- فروپاشی اتحادیه اروپا پس از بازگشت انگلیس و لغو داد و ستد یورو به عنوان واحد پول اتحادیه اروپا

۴- سیطره لهستان و مجارستان بر مناطق غربی اوکراین

 ۵- ایجاد جمهوری رایش سوم بر اساس آلمان و کشورهای متحدی که به آن پیوستند (لهستان، کشورهای بالتیک، جمهوری چک، اسلواکی، رومانی، جمهوری کی یف و سایر حاشیه‌ها)

 ۶- جنگ بین فرانسه و رایش چهارم. تقسیم اروپا از جمله تقسیم لهستان جدید

۷- جدایی ایرلند شمالی از بریتانیا و پیوستن به جمهوری ایرلند

۸- وقوع جنگ داخلی در آمریکا و جدایی کالیفرنیا و تگزاس به دو کشور مستقل، ایجاد ایالت اتحادیه تگزاس و مکزیک، پیروزی ایلان ماسک در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برخی از ایالت‌های منتسب به جمهوری خواهان پس از جنگ داخلی

۹- انتقال تمام بازارهای اوراق بهادار اصلی و فعالیت‌های مالی از ایالات متحده و اروپا به آسیا

۱۰- فروپاشی نظام مالی بریتون وودز از جمله فروپاشی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و مخالفت با یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی، بازگشت عیار طلا و روی آوردن به استفاده فعال از ارزهای دیجیتال

واکنش ماسک

ایلان ماسک سرمایه دار آمریکایی و مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر، در واکنش به پیش بینی‌های عجیب مدودف درباره وقایع ۱ سال آتی در دنیا در توییتی نوشت: «اینها قطعا پوچ‌ترین پیش بینی‌هایی هستند که تا به حال شنیده‌ام و همچنین نشان دهنده‌ عدم آگاهی قابل توجه از پیشرفت هوش مصنوعی و انرژی پایدار است.»

ماسک همچنین در کنار توییت مدودف یک مارک یادآوری زد که ۱ سال دیگر به پیش بینی‌های این رشته توییت مراجعه کند و تحقق آن‌ها را ارزیابی کند.

Share