آشنایی با شرکت خیام الکتریک و کلید و پریز آن

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کلید و پریز خیام و خرید این محصولات به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

امروزه در ایران به تقریب ۲۰ تولید کننده در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت می کنند. ولی در این میان تنها ۶ شرکت وجود دارند که سهم اصلی فروش این محصول را در بازار از آن خود کرده اند. شرکت خیام الکتریک یکی از این برند های شناخته شده نزد مشتریان است که اغلب افراد با کلید و پریز های آن تا حدودی آشنایی دارند. در این متن ما به منظور آشنایی بیشتر کاربران با شرکت صنایع خیام الکتریک و کلید و پریز های آن، مطالب مفیدی را ذکر خواهیم کرد.

انواع فریم کلید و پریز خیام - قاب های کلید و پریز خیام - کلید و پریز خیام الکتریک

درباره شرکت خیام الکتریک

همانطور که پیشتر اشاره شد، شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از برند های معتبر فعال در حوزه ساخت کلید و پریز و قطعات هم ردیف آن است. این مرکز یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده انواع کلید و پریز به شمار می رود که علاوه بر فراهم کردن نیاز های داخلی، همچنین قادر به صادر محصولات خود به بازار های جهانی بوده است. شرکت صنایع خیام الکتریک همواره تلاش بر ارائه کلید و پریز هایی با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای مشتریان دارد. با این وصف، خیام الکتریک در طی سال های فعالیت خود، موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

خیام الکتریک تا به حال با عرضه مدل های مختلف کلید و پریز مرغوب و ارزان قیمت، موفق به کسب افتخاراتی از جمله عنوان بهترین صادر کننده کلید و پریز در سال های ۹۴ و ۹۵ و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.

انواع کلید پریز خیام و نقاط قوت آن

با توجه به سابقه طولانی و درخشان خیام الکتریک در حیطه فروش کلید و پریز، محصولات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند. از این رو مشتریان گرامی می توانند کلید و پریز دلخواه را به راحتی انتخاب و آن را با المان های محیط و دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنند. برخی از مدل های کلید و پریز خیام الکتریک عبارت اند از کلید و پریز مدل آریانا با طرح چوب و ساده، کلید و پریز مدل ماهان در رنگ های مختلف، کلید و پریز آنتیک در طرح و رنگ های متفاوت، کلید و پریز مدل آسمان رنگی، کلید و پریز مدل رویا سفید و رنگی، کلید و پریز مدل پارادایس سفید و رنگی، کلید و پریز مدل گرند سفید و رنگی، کلید پریز خیام مدل آرام سفید، کلید و پریز مدل پرشین تمام چوب و… . همچنین علاوه بر تنوع بالای طرح و رنگ کلید و پریز های خیام الکتریک، این محصولات در انواع کلید تک پل و دو پل و سه پل، شاسی زنگ، کلید تبدیل، کلید کولر، کلید کراکس، کلید شاسی تایمر راه پله، پریز برق ساده، پریز برق ارت دار، پریز تلفن تک سوکت و دو سوکت، پریز TV، پریز SAT و… موجود هستند. با این تفاسیر، امکان استفاده از کلید و پریز های خیام در تمامی نقاط منزل یا اداره امکان پذیر خواهد بود.

امروزه تمامی کلید و پریز های موجود در بازار در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و به دست مشتریان می رسند. خیام الکتریک نیز همچون سایر شرکت ها، کلید و پریز های خود را در سبک های مدرن و کلاسیک عرضه می کند. هر کدام از این سبک ها طیف وسیعی از محصولات را با طرح ها، رنگ ها و امکانات مختلفی در بر دارند که ما در این مقاله آنها را به حد نیاز مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر تنوع بالای کلید و پریز های خیام الکتریک که نقطه قوت بزرگی برای این شرکت محسوب می شود، از مزایای دیگر محصولات آن می توان به مواردی مانند بدنه از جنس پلی کربنات مقاوم و با استحکام، ترمینال برنجی، قیمت پایین و اقتصادی اشاره کرد.

قیمت کلید و پریز خیام الکتریک

راه های خرید کلید و پریز خیام الکتریک

امروزه فروشگاه های اینترنتی فراوانی به منظور فروش تجهیزات برقی ساختمان به وجود آمده اند. این فروشگاه ها امکانات زیادی را برای مشتریان فراهم می سازند و فرآیند خرید هر نوع کالایی را  به مقدار قابل توجهی آسان تر از روش های فیزیکی می کنند. با نظر به این موضوع، در حال حاضر کثیری از مصرف کنندگان تمایل به خرید محصولات مد نظر خود از جمله کلید و پریز به صورت اینترنتی دارند. شرکت خیام الکتریک یکی از برند های شناخته شده به شمار می رود که برای خدمت رسانی مناسب تر و کسب حداکثری رضایت مشتریان، کلید و پریز ها و سایر محصولات خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی به فروش می رساند. با این حال خریداران کلید و پریز های خیام قادر خواهند بود بدون مراجعه حضوری به نمایندگی های خیام، فرآیند خرید کالای دلخواه را به راحتی از هر نقطه ای از ایران طی کرده و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

انواع کلید و پریز های خیام الکتریک با طرح ها و رنگ های مختلف به صورت توکار نصب می شوند و اغلب آنها در تمامی محیط ها اعم از منازل و اداره ها قابل استفاده هستند. شرکت خیام الکتریک تمامی کلید و پریز های خود را در سبک های مختلف از جمله کلاسیک و مدرن با یک سال گارانتی معتبر عرضه می کند تا مشتریان در زمان خرید این محصولات از اطمینان خاطر کاملی برخوردار باشند. همچنین خریداران کلید و پریز های خیام الکتریک می توانند به منظور رفع مشکل محصول خود، به نمایندگی های این شرکت مراجعه و نقص به وجود آمده را با متخصصان خیام الکتریک مطرح کنند.

جمع بندی و قیمت کلید و پریز خیام

همانطور که چندین بار به ذکر آن پرداختیم، شرکت صنایع خیام الکتریک از برند های معتبر فعال در تولید کلید و پریز به شمار می رود و محصولات آن از محبوبیت خاصی میان مشتریان برخوردار هستند. ما تمام سعی خود را در این متن به کار گرفتیم تا مشتریان گرامی را با این شرکت بزرگ و نام آشنا و همچنین محصولات آن آشنا کنیم. به این امید که مطالب تدوین شده برای کاربران مفید واقع شده و از خواندن این مقاله بهره کافی را برده باشند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت کلید و پریز خیام و خرید این محصولات به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

Share