در بخش عکس دومین دوره جشنواره؛

عکاس خبری دیارمیرزا رتبه نخست جشنواره ملی “سردار تا سردار” را کسب کرد

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی سردار تا سردار که با حضور سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و جمعی از مسئولان استانی در تالار مرکزی رشت برگزار شد، از «مهتاب باقرزاده» عکاس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان برگزیده نخست این جشنواره در بخش عکس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار امروز (یکشنبه ۱۱ دی‌ماه) در تالار مرکزی رشت، با حضور سردار جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله‌ و با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

در بخش اینفوگرافی این جشنواره کسی موفق به دریافت جایزه اول و دوم نشد و دو نفر از استان گیلان شایسته تقدیر شدند.

در بخش متون ادبی مشایخ از استان گیلان و خرسندی از استان قم و قطبی از استان گیلان به مقام اول، دوم و سوم رسیدند و حلیمیان از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گزارش سولماز عنایت از استان همدان نفر اول، فاطمه احمدی از استان گیلان نفر دوم و‌ بهرام قربانپور از استان گیلان نفر سوم شد.

در بخش یادداشت و سرمقاله محمد حسین زاد فلاح از گیلان نفر اول، سید سجاد محتشم از گیلان نفر دوم و رقیه توسلی از استان مازندران نفر سوم شدند.

در بخش تیتر کسی حائز رتبه اول و دوم نشد و سمیه اقدامی جایزه رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس هم رتبه اول را خانم مهتاب باقرزاده از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کسب کرد و جایزه دوم و سوم هم به کسی تعلق نگرفت اما حمیدرضا علیپور از استان گیلان شایسته تقدیر شد.

لازم به ذکر است، علاوه بر رونمایی از دو کتاب سردار تسبیح و تفنگ مجموعه اشعار شاعران گیلانی از میرزا کوچک جنگلی و ترجمه کتاب از چیزی نمی‌ترسم به زبان تاجیکی، نماهنگ سردار تا سردار تهیه شده توسط مرکز آفرینش‌های هنری بسیج گیلان نیز در این مراسم رونمایی شد.

۱۷۰ اثر دریافتی از استانهای مختلف کشور نظیر، تهران، گلستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای سردار تا سردار ارسال شده است.

گفتنی است، نمایشگاه گروهی عکس قهرمان مردم امروز (یکشنبه ۱۱ دی) با حضور سردار محمدعلی عزیزجعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله‌ الاعظم(عج)، مسئولین استانی و کشوری در تالار مرکزی رشت افتتاح شد.

Share