فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

سارق غیربومی در دام پلیس آستانه‌اشرفیه | کشف ۶ فقره پرونده سرقت

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار غیربومی در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار غیربومی در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی می‌طلبد.

وی در ادامه گفت: طی هفته‌های اخیر در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت مختلف در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه به مرجع انتظامی، بلافاصله رسیدگی به موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه به شناسایی سارق حرفه‌ای، سابقه‌دار و غیربومی این پرونده‌ها با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی قضایی این فرد دستگیر شد.

این مقام انتظامی از اعتراف این فرد به ارتکاب ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی، عمومی، معابر، کابل برق و محتویات داخل خودرو در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و تصریح کرد: سارق ۴۵ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

Share