رمز و راز های بزرگ کسب و کارم و رسیدنم به ثروت

ما در مسیر اهدافمان رشد می کنیم و بزرگ تر می شویم و با پیچ و خم های راه روبرو می شویم و حتی شکست های زیادی را نیز می توانیم تجربه کنیم تا به نسخه ی ایده ال مان برسیم.

زمانی که هدف داشته باشیم زندگی مان معنی و مفهوم پیدا می کند. هدف ها به ما نشان می دهند که از چه راهی حرکت کنیم و مسیر را مشخص می کنند. وقتی در آغاز راه هستیم طبیعی است که قدرتمندتر و محکم تر پیش برویم و انرژی بیشتری داریم و البته که اینگونه موثرتر خواهیم بود. ما در مسیر اهدافمان رشد می کنیم و بزرگ تر می شویم و با پیچ و خم های راه روبرو می شویم و حتی شکست های زیادی را نیز می توانیم تجربه کنیم تا به نسخه ی ایده ال مان برسیم.

من هم مثل شما شکست خوردم اما شروع کردم با قدرت در مسیر پر ثروت تجارت، در ادامه با من همراه باشید.

پسته تازه ۱۴۰۱ با پوست

اواخر شهریور ماه در میان نوبرانه ها پسته تازه ۱۴۰۱ با پوست پر خاصیت و خوشمزه را نمی توان نادیده گرفت.

اگر پوست پسته به رنگ قهوه ای درآمده باشد قطعاً میوه در حال پوسیدگی و نفوذ باکتری های فاسد کننده است. ویژگی پسته تازه با پوست چیست؟به دلیل وجود پوست روی این میوه تمامی ویتامین ها و مواد مغذی آن به طور کامل حفظ شده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

پسته اکبری تهران

پسته اکبری تهران است که ارزش غذایی بالایی دارد و توسط مراکز معتبر با قیمت مناسب ارائه می گردد. کیفیت و مرغوبیت پسته اکبری تهران بسیار بالایی است.

برای خرید پسته همیشه نوع تازه و تولید سال را انتخاب کنید در این صورت طعم و مزه پسته جالب خواهد بود و از انتخاب خود لذت می برید پسته تواضع از انواع آلودگی ها و گرد و غبار عاری می باشد بنابراین با توجه به این نکات پسته خریداری کنید.

پسته های تواضع را شما می توانید به صورت بسته بندی یا فله ای خریداری نمایید که قیمت بسته بندی آن امکان دارد کمی بیشتر باشد.

پسته تواضع اصل

پسته تواضع اصل نوع دیگر از خشکبار در داخل بازار بوده که از مشخصات آن به ظاهری کشیده و درشت و رنگ رویی این پسته استخوانی کرم مایل به تیره  است مغز پسته اکبری بنفش و متمایل به قهواه ای می باشد.

از مشخصات دیگر پسته به کیفیت بالا و سالم بودن آن می توان اشاره کرد این خوراکی عاری از لکه نیز بوده و درصد خندان بودن آن در حدود ۸۰ درصد می باشد رنگ پسته خوب سبز باید باشد.

Share