کلوچه پول از دست رفته مرا باز گرداند

کلوچه و بیسکوییت دارای انواع مختفی هستند که شما می توانید انواع بیسکویت شکلاتی ایرانی را از تمامی فروشگاه ها تهیه نمایید. بیسکویت های شکلاتی به دلیل ظاهری جذاب و طعمی بی نظیر طرفداران بسیار زیادی را در اقصی نقاط جهان دارد و برای پذیرایی دورهمی ها و یا جلسات اداری بهترین گزینه است.

بعد از ورشکستگی در کارخانه کلوچه تصمیم گرفتم این سری کار خود را در بستر اینترنت به صورت کسب و کار لکترونیک ادامه بدهم و از همین طریق توانستم در حوزه کلوچه به ثروت میلیاردی برسم و ثروت رفته ام را بازگرادنم.

کلوچه فومن

امروزه افراد بسیار زیادی به شیرینی علاقه بسیار فراوانی دارند به همین دلیل کلوچه فومن یکی از خوشمزه ترین شیرینیهایی می باشد که قیمت مناسب آن باعث می شود شما بتوانید این محصولات را خریداری کنید کلوچه جزء یک شیرینی نیمه خشک می باشد که از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه به تولید رسیده است به صورتهای مختلف و از برخی از آنها ساده و برخیها مغز دار تولید می شوند.

این نوع کلوچه مغزدار مدلی می باشد که در درون آن انواع مختلف مغزها قرار گرفته است در واقع آن جایگاه ویژه‌ای را به همراه دارد و طعم کلوچه را متفاوت می کند تولیدکنندگان توانستند در کرمان بهترین و درجه یک ترین کلوچه ها را تولید نمایند تمامی آنها توسط افرادی که در این زمینه مهارت لازم را به همراه دارند تولید می شود.

در واقع تولید کننده تمام نکات بهداشتی و اصولی را در به تولید رساندن این محصول به کار برده و آنها را با تمامی نکات اصولی و بر طبق استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار عرضه کرده است طعم مختلف این محصول باعث می‌ شود که شما به راحتی با توجه به نوع سلیقه ای که دارید بتوانید محصولات را برای خود خریداری کنید.

کلوچه به دلیل مواد اولیه با کیفیتی که دارد سرشار از مواد مغذی فراوان و انواع ویتامینها می باشد. کربوهیدراتها و انرژیهای موجود در این کلوچه برای بدن بسیار مناسب و عالی است شما می توانید این محصولات را به عنوان پذیرایی از میهمان و یا به عنوان یک تغذیه مناسب برای کودکان دلبند خودتان استفاده نمایید.

کلوچه خرمایی

برای تهیه کلوچه خرمایی ابتدا باید آرد را حدود سه بار منظم الک کرد این کار باعث می شود که دانه های آرد به خوبی از همدیگر جدا شوند و در مرحله بعدی آرد را درون یک کاسه ریخته و روغن جامد را که به صورت مایع تبدیل شده است، با آن ترکیب می کنند می توان آنها را با قاشق به هم زد تا محلول کاملا یکدست شود، سپس دیگر مواد غذایی مانند ماست و بکینگ پودر را که درون کاسه دیگری با هم مخلوط شده اند.

به این ترکیب اضافه می کنند، در مرحله بعدی باید زرده تخم مرغ و دم کرده زعفران که با هم ترکیب شده اند، به مخلوط ماست و بکینگ پودر اضافه شده و باید آنها را با همزن برقی یکدست کرد، استفاده از همزن باعث راحتی می شود و فرآیند کار را سریع تر پیش می برد.

سپس تمامی این ترکیبات اضافه شده را به آرد اضافه می کنیم و آنها را کاملا یکدست کرده و خمیر مخلوط آماده می شود، این خمیر روی یک سطح پوشیده از آرد قرار می گیرد سپس این خمیر بدون هیچ گونه ورز دهی داخل نایلون فریزر گذاشته و در یخچال بگذارید، برای حدود ۲ ساعت بهتر است خمیر در یخچال استراحت کند تا چسبندگی آن ها از بین برود.

پس از طی این مدت خمیر را خارج کرده و آن را روی سطح آرد پاشی قرار می دهند و قطر آن را تا حد نیم سانت انجام می دهند، سپس به کمک لیوان و قالب های گرد می توان این خمیرها را به شکل دایره ای تبدیل کرد و آن ها را جهت قرار دادن در فر آماده می کنند.

کلوچه و بیسکویت

کلوچه و بیسکوییت دارای انواع مختفی هستند که شما می توانید انواع بیسکویت شکلاتی ایرانی را از تمامی فروشگاه ها تهیه نمایید. بیسکویت های شکلاتی به دلیل ظاهری جذاب و طعمی بی نظیر طرفداران بسیار زیادی را در اقصی نقاط جهان دارد و برای پذیرایی دورهمی ها و یا جلسات اداری بهترین گزینه است.

بیسکویت های شکلاتی هم دارای انواع مختلفی است که هر فرد نسبت به ذائقه خود می تواند محصول مورد نظرش را انتخاب کند.

۱.بیسکویت شکلاتی شیری نسبت به محصولات دیگر کمی شیرین تر است و افرادی که شیرین پسند هستند می توانند این محصول را انتخاب کنند.

۲.بیسکویت شکلاتی تلخ که دارای درصد های مختلفی است. برای افرادی که بیسکویت شکلاتی تلخ با درصد های کم هم دوست دارند به راحتی می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

Share