راهنمای خرید انواع یخچال و ویترین قنادی با بهترین کیفیت

صنایع برودتی کلدسنتر تولید کننده انواع یخچال قنادی در ابعاد و گنجایش های متفاومت می باشد، که با بهترین کیفیت و قطعات تولید، و به سراسر کشور عرضه می شود.

راهنمای خرید انواع یخچال و ویترین قنادی با بهترین کیفیت

شیرینی از جمله دسر های محبوب در بین اکثر مردم می باشد، که اگر در دمایی مناسب نگهداری نشود، در مدت زمان کوتاهی فاسد، و غیر قابل مصرف می شود. در بسیاری از قنادی ها به منظور نگهداری از انواع شیرینی خشک و تر در دمایی مناسب از ویترین قنادی استفاده می شود. این یخچال شیرینی فروشی، در ابعاد و گنجایش های گوناگونی تولید می شود. با داشتن این محصول می توانید انواع شیرینی را در دمایی ایده آل نگهداری کنید و به فروش برسانید.

یخچال قنادی چیست؟

یخچال ویترینی قنادی دارای نمایی شیشه ای می باشد که این ویژگی باعث می شود تا تمامی محتویات در معرض دید مشتریان قرار بگیرد، و بتوانند شیرینی مورد نظرشان را انتخاب، و خریداری کنند. شیشه های به کاربرده شده در این یخچال شیرینی از سکوریت نشکن می باشند، تا از خطر آسیب و شکستگی احتمالی آن جلوگیری شود. در این یخچال ایستاده قنادی در جهت جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن برودت، از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است. جنس بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ و مقاوم می باشد، و در تماس با آب دچار هیچگونه پوسیدگی نمی شود. کمپرسور به کاربرده شده در این یخچال قنادی کوچک بسیارقدرتمند است، و موتور تعبیه شده بر روی آن کلترون تایلندی می باشد. این یخچال به صورت بدون موتور نیز تولید می شود که نمونه ی بدون موتور آن ویترین خشک نام دارد و معمولا برای نگهداری از نان فانتزی و شیرینی های خشک مورد استفاده قرار می گیرد. از یخچال ایستاده شیرینی فروشی در اکثر مواقع برای نگهداری از انواع کیک و بستنی استفاده می شود.

انواع یخچال قنادی

  • یخچال قنادی ۵/۱ متری

جنس بدنه ی این یخچال از استیل استنسل می باشد، که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این محصول در ابعاد ۲۰۰*۱۵۰*۷۰ سانتی متر تولید و به سراسر کشور عرضه می شود. تعداد طبقات به کاربرده شده در آن ۴ عدد می باشد و به راحتی می توانید انواع شیرینی را به طور منظم در آن چیدمان، و نگهداری کنید. روشنایی LED به کاربرده شده در این یخچال علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی آن باعث می شود تا محتویات به خوبی قابل مشاهده باشند.

  • یخچال قنادی ۲ متری

این یخچال ویترینی شیرینی فروشی دارای ابعاد ۲۰۰*۱۶۵*۷۹ سانتی متری است و گزینه ی مناسبی برای مکان های کم مساحت می باشد. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد، این ویژگی علاوه بر جلوگیری از خروج برودت، باعث تثبیت دمای داخل یخچال می شود و محتویات درون آن بدون خشک شدن و تغییر کیفیت باقی می مانند. مشتریان می توانند یخچال خود را باتوجه به دکوراسیون قنادی خود به رنگ دلخواهشان سفارش دهند. لازم به ذکر است که درج لوگو و نوشته در صورت سفارش مشتری به صورت CNC بر روی محصول درج می شود. دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از: شیشه سکوریت نشکن، بدنه ی استیل نگیر و…

  • ویترین قنادی ۵/۱ متری

ویترین قنادی همانطور که در مطالب بالا گفته شد یک محصول بدون موتور می باشد. از این ویترین نان فانتزی برای به نمایش گذاشتن انواع نان و شیرینی خشک مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی زیبا و جذاب این محصول باعث ایجاد فضایی زیبا برای مغازه می شود، و مشتریان را نیز جذب می کند. از این محصول در کافی شاپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی ویترین قنادی به گونه می باشد که قابلیت نگهداری از انواع نان را با حفظ کیفیت و تازگی دارد. ابعاد این محصول ۱۵۰×۱۶۵×۷۹ سانتی متر است. سیستم به کاربرده شده در این محصول رادیات می باشد.

  • ویترین قنادی ۲ متری

ابعاد این محصول ۲۰۰×۲۶۵×۷۹ سانتی متر است. سیستم رادیات به کاربرده شده در این ویترین شیرینی فروشی باعث می شود تا نان و شیرینی با حفظ کیفیت نگهداری شود. درج لوگوی شما توسط CNC بر روی محصول سفارشی شما انجام می شود. عایق بندی تزریق فوم از اصلی ترین ویژگی های این محصول است و از دیگر ویژگی های آن می توان به شیشه های سکوریت نشکن، بدنه اسیتل، رنگ سفارشی و … اشاره کرد.

  • پیشخوان قنادی

این محصول در واقع زیر ترازو نام دارد و به همراه ست قنادی به فروش می رسد. در قسمت بالایی آن ترازو قرار می گیرد و در قسمت داخلی ویترین انواع خوراکی مانند: شکلات، کاکائو، پاستیل و … نگهداری می کنند. شیشه های به کاربرده شده در این محصول نشکن، و بدنه ی آن تمام استیل می باشد. چرخ های تعبیه شده در قسمت پایینی ییشخوان باعث می شوند تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید و جا به جا کنید.

  • یخچال آکواریومی قنادی

این محصول از دیگر انواع یخچال های قنادی می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد:

عایق: تزریق فوم پلی یورتان

شیشه: سکوریت نشکن

طول: ۲۰۰ سانتی متر

عرض: ۱۷۵ سانتی متر

ارتفاع: ۷۹ سانتی متر

جنس بدنه: تمام استیل نگیر

روشنایی: LED

لوگو: CNC

قدرت موتور: ۳/۴ اسب بخار

برند موتور: Secop

  • ویترین شوکیک

این ویترین در بسیاری از کافی شاپ ها و قنادی ها به منظور نگهداری از انواع کیک استفاده می شود. ظاهر زیبای این ویترین نمای بسیار زیبایی را به فضای شما می بخشد. لازم به ذکر است که محصول مورد نظرتان را می توانید باتوجه به دکوراسیون خود با طرح و رنگ مورد نظرتان سفارش دهید. ویژگی های این محصول به شرح ذیل می باشد:

عایق: تزریق فوم پلی یورتان

شیشه: سکوریت نشکن

ابعاد: ۵۰۰×۱۵۰×۷۹ سانتی متر (به صورت L )

جنس بدنه: تمام استیل نگیر ۳۱۴

روشنای ال ای دی: دارد

لوگو CNC: دارد

قدرت موتور: ۳/۴ اسب بخار

برند موتور: کلترون

  • یخچال مکعبی

این یخچال مکعبی دارای بدنه ای استیل می باشد، که به دلیل نمای بسیار زیبایی که دارد نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این محصول شامل ویژگی های زیر می باشد:

ابعاد: ۲۰۰*۱۵۰*۷۰ سانتی متر

۱۵۰*۱۵۰*۷۰ سانتی متر

جنس بدنه: استیل

تعداد طبقات: ۳

قدرت کمپرسور: ۳/۴

عایق: تزریق فوم

قیمت یخچال قنادی

از جمله عوامل تاثیرگذاری که در قیمت گذاری محصولات موثر هستند عبارت است از: جنس بدنه، نوع شیشه، قدرت موتور و کمپرسور و… جهت استعلام از قیمت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

یخچال قنادی صنایع برودتی کلدسنتر

صنایع برودتی کلدسنتر تولید کننده انواع یخچال قنادی در ابعاد و گنجایش های متفاومت می باشد، که با بهترین کیفیت و قطعات تولید، و به سراسر کشور عرضه می شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات دارای ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند، و در صورت هرگونه مشکل و خرابی همکاران ما برای تعمیر در تمامی شهر را حضور دارند.

آدرس سایت: https://coldcenter.org

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۶۳۴۶۷۶

Share