اگر وزیر و استاندار نتوانستند همدیگر را قانع کنند، گناه مردم گیلان چیست؟

درخواست نظرعلی علیزاده از ریاست جمهوری برای سامان دادن به وضع گیلان

از ریاست محترم جمهوری اسلامی درخواست می گردد دستور فرمایند هر چه سریعتر به این وضع در استان گیلان خاتمه داده شود تا بیش از این به اعتبار دولت انقلابی در استان گیلان آسیب نرساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار نظرعلی علیزاده از چهره های جریان اصولگرایی در یادداشتی نوشت: در شرایطی که نظام مقدس و مظلوم جمهوری اسلامی درگیر جنگ ترکیبی با دشمنی که مشغول بحران آفرینی های مختلفی مانند اغتشاشات و… بطور مستمر و همه جانبه و با تمام توان داخلی و خارجی می باشد و از طرفی هم مشکلات متعدد در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و امنیتی و خدماتی و بویژه در حوزه سلامت و… که روح و روان مردم را درگیر کرده است. نیازمند به همدلی و هماهنگی و تلاش مضاعف و جهادی مدیران و کارگزاران دارد، در استان گیلان شاهد گروکشی های بی حاصل مدیر عالی دولت و یک نهاد علمی و آموزشی و خدمات پزشکی هستیم.

ضمن تقدیر و تشکر از فرمایشات امام جمعه محترم شهرستان تالش در مورد برخورد استاندار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، پس از گذشت حدود یک و نیم سال از شروع بکار دولت انقلابی سیزدهم و بحث های درون دانشگاه علوم پزشکی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رئیس دانشگاه را تعویض نمودند و یکی از نیروهای انقلابی و ارزشی که دارای سابقه کار بالای سی سال در مسئولیت های رده های مختلف در آن دانشگاه را که مورد وثوق نیروهای مومن انقلابی هست را به عنوان سرپرست انتخاب و معرفی نمودند که این امر مورد اعتراض استاندار و چند نفر از نمایندگان قرار گرفت.

این اعتراض آقایان موجب این شده است که سرپرست دانشگاه از شرکت در جلسات در استان و شهرستانها منع شده و حتی بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی در مرکز استان و شهرستانها قطع گردیده است.

با توجه به اهمیت دانشگاه علوم پزشکی و نقش آن در سلامت مردم و زیر مجموعه گسترده آن از مرکز استان تا دل روستاها، که دارای ۱۷۷۰۰ نفر پرسنل و ۴۶۸ نفر هیئت علمی و ۵۷۶۸ نفر دانشجو و ۲۶ بیمارستان و ۱۹۷ مرکز بهداشتی درمانی و ۹۸۰ خانه بهداشت و در شرایط شیوع بیماریها، در استان چرا باید با سرپرست دانشگاه اینگونه رفتار گردد و مجموعه بزرگ بهداشت و درمان و آموزش پزشکی استان از دریافت اعتبارات استانی محروم گردد.

اختیار عزل و نصب با وزیر مربوطه می باشد البته با هماهنگی مدیر عالی دولت در استان، اما اگر نتوانستند همدیگر را قانع کنند، گناه مردم گیلان چیست؟ که باید از دریافت اعتبارات استانی محروم گردند.

و گناه سرپرست دانشگاه که از نیروهای ارزشی و مومن و انقلابی و آشنای با دانشگاه و توانمند برای اداره آن است چیست که باید اینگونه مورد هتک حرمت قرار گیرد؟

لذا از ریاست محترم جمهوری اسلامی درخواست می گردد دستور فرمایند هر چه سریعتر به این وضع در استان گیلان خاتمه داده شود تا بیش از این به اعتبار دولت انقلابی در استان گیلان آسیب نرساند.

Share