در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان صورت گرفت؛

خداحافظی خوشحال با معاونت سیاسی فرمانداری لاهیجان | رفیق خواه فعلا سرپرست شد

طی مراسمی با حضور براتی، فرماندار لاهیجان، کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات آیین تودیع قربان خوشحال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز شنبه ۲۶ آذر با حضور براتی، فرماندار لاهیجان، کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات آیین تودیع قربان خوشحال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

 براتی دراین جلسه با بیان اینکه عملی کردن سیاست اخلاقی به معنای فتح قلوب است، گفت: باید با وحدت و همدلی، ریل‌گذاری الفبای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لاهیجان در مسیر مطلوب خود حرکت کند و موتور محرکِ گفتمان در همه‌ی ابعاد پیشران و منسجم باشد تا ضرب آهنگ تحول، آبادانی و امید آفرینی به گوش همه اقشار مردم در این شهرستان برسد.

وی گفت: در مدیریت فعلی کشور که شرایط کار دشوار است باید همه همت را به کار بست و عملکردی شاخص و ماندگار به یادگار گذاشت.

براتی گفت: تلاش برای ارایه خدمات بهتر به مردم در راستای رفاه بیشتر و کسب رضایت آنان در شرایط سخت اقتصادی فعلی در اولویت کاری همه مسوولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه معاونت سیاسی بسیار مهم است، اذعان داشت: نگاه مردم و توانایی سیاسی آن‌ها بسیار بالا رفته که می‌طلبد در حوزه سیاسی از دیدگاه‌های مردم برای رشد استان کمک گرفت.

فرماندار لاهیجان، امنیت را اولین عامل پیشرفت منطقه و شهرستان عنوان کرد و افزود: نباید به این اکتفا کنیم و باید در حوزه امنیت گردشگران، سرمایه گذاران و مردم تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی همچنین به عملکرد خوشحال در معاونت فرمانداری لاهیجان اشاره کرد و با تقدیر از خدمات وی، گفت: از زحمات صادقانه قربان خوشحال که از نیروهای وفادار به انقلاب و زحمتکش هستند، تقدیر و تشکر دارم؛ اقدامات قابل توجهی در ارتباط با کرونا و مسائل امنیتی، تشکلها، احزاب و… در زمان حضور ایشان صورت گرفت.

گفتنی است فرماندار لاهیجان با اهداء لوح سپاس ضمن تقدیر از قربان خوشحال در حکمی سرپرستی حوزه معاونت سیاسی را با حفظ سمت به مهندس رفیق خواه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لاهیجان سپرد.

 

Share