با برگزاری جلسه شورای اداری

معاون فرماندار لاهیجان معرفی شد | جمشیدنژاد: با روند معمولی نمی‌توان مشکلات مردم را رفع کرد

جلسه شوراری اداری شهرستان لاهیجان با دستور معارفه معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه نورالله اکبری به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان با حضور علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.

جمشیدنژاد در جلسه شورای اداری لاهیجان با تاکید بر لزوم صداقت کاری گفت: مردم اگر تلاش، جدیت و صداقت را در مدیران ببیند حتی چنانچه نتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم از ما راضی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از عملکرد فرماندار، شورای تامین، نیروی انتظامی و شهردار لاهیجان برای شادی و نشاط اجتماعی در شهرستان لاهیجان و پخش مسابقات تیم ملی فوتبال برای عموم مردم تقدیر کرد و افزود: درخواست پخش این مسابقات پس از درخواست شهرستان به حضور دکتر سالاری استاندار گیلان تقدیم شد و ایشان در کمترین زمان با این درخواست ها به جهت افزایش نشاط و شادابی اجتماعی موافقت کردند.

جمشیدنژاد با بیان اینکه تغییر و تحولات به سرعت در حال انجام است، یادآور شد: باید در دوران خدمت خود اثر ماندگار به جا بگذاریم و بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه راه مقابله با محدودیت و تحریم ها افزایش انسجام داخلی است، تصریح کرد: وحدت و انسجام داخلی سد محکمی در برابر آسیب‌ها خواهد بود.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: با روند معمولی نمی توان مشکلات مردم را رفع کرد و نیازمند تلاش بیشتر و گسترده تر داریم.

امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز در این مراسم از شهردار لاهیجان و اعضای شورای شهر، حمایت و پشتیبانی استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان برای شاد کردن مردم و خانواده ها در پخش مسابقات ملی فوتبال که باعث مطرح شدن نام لاهیجان در سطح کشور شد قدردانی کرد.

وی گفت: شهرستان لاهیجان یک منطقه نمونه گردشگری در کشور است و استاندار گیلان نیز تا بحال ده سفر به لاهیجان داشته اند.

Share