نجفی نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر؛

ایجاد شهرک صنعتی جدید و توسعه مجتمع کارگاهی آستانه گام موثری در افزایش تولید و اشتغال است

نماینده مردم شهرستان های آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف شهرستانهای آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با مهدی محبوبی حسن کیاده دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص افزایش سرانه صنعتی در شهرستان گفت: با توجه به نیاز روزافزون به تولید و اشتغال در کشور لازم است اقدامات جدی و موثری در خصوص ایجاد شهرک صنعتی جدید و نیز توسعه مجتمع کارگاهی آستانه صورت پذیرد.

 نجفی گفت: از آنجائیکه واحدهای صنعتی با ظرفیتی کمتر از توان بالقوه خود کار می کنند، می توان با تمرکز بیشتر بر افزایش توان تولید، به اشتغالزایی بیشتری رسید.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، ضمن تشکر از حضور و تلاشهای نماینده مردم شهرستانهای آستانه اشرفیه و کیاشهر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص فعالسازی مجدد واحدهای راکد، گفت: تیم تخصصی صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی گیلان، عارضه یابی و احصاء مشکلات واحدهای صنعتی را از اهم تکالیف خود دانسته  و بر این امر مهم اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی، به عنوان یک نیاز ضروری مطرح بوده و البته شهرستانهای آستانه و کیاشهر با پتانسیل های ویژه ی جغرافیایی خاص خود، قطعا” از این امر مستثنی نمی باشند، چراکه امروزه کلیه صاحب نظران  بر این باورند که بهترین مکان تولید، استقرار واحدهای تولیدی، در شهرک ها و نواحی صنعتی می باشد

محبوبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در ستادهای تسهیل شهرستانی عنوان کرد: جلسات بررسی مشکلات و ستاد های تسهیل شهرستانی، فرصت مناسبی برای طرح مسائل سرمایه گزاران عزیز می باشد و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان این فرصت را غنیمت شمرده، چرا که بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی به ظاهر پیچیده بوده، اما با مختصری تدقیق در  بررسی ها، اغلب آن مشکلات در داخل شهرستان قابل حل خواهد بود

Share