اقدام مثبتی دیگر از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت؛

افزایش ۵۰ دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت

با پیگیری‌های مستمر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و با تامین منابع اعتبار دولتی به میزان ۷۰ درصد از سوی وزارت کشور و پرداخت سهم ۳۰ درصدی از سوی شهرداری رشت، به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان، تعداد ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت با افزایش ۵۰ دستگاه ون توسعه می‌یابد.

محمد محبتی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۹۶ دستگاه ون، کارسان، سیترا و … در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، با میانگین عمر ۱۵ سال وجود دارند که یا غیر فعال بوده و یا دارای ایرادات فنی است که از کیفیت سرویس دهی نا مطلوبی برخوردار می‌باشند.

وی افزود: تمامی ون‌ها تحت مالکیت خصوصی می‌باشد و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نظارت بر عملکرد آن‌ها را بر عهده دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و با تامین منابع اعتبار دولتی به میزان ۷۰ درصد از سوی وزارت کشور و پرداخت سهم ۳۰ درصدی از سوی شهرداری رشت، به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان، تعداد ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت اضافه خواهد شد.

محبتی در پایان تصریح کرد: لایحه خرید ون‌های جدید و تامین منابع مالی از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد تا پس از تصویب و تامین اعتبار لازم از محل بودجه شهرداری، نسبت به ادامه روند پیگیری خرید و تحویل ون‌های جدید از شرکت ایران خودرو دیزل پس از طی روال قانونی از سوی این سازمان اقدام می شود.

Share