گلاب بوی خوش ثروتمندی را به مشام من رساند

با توجه به اینکه کشور ایران از جمله اصلی ترین قطب های تولید گلاب در سطح جهان می باشد این محصول بازار بشدت خوبی را در جهان دارد و بر همین اساس فعالیت در این حوزه می تواند مسیر فروش پرسود را برای ما داشته باشد هم اکنون من نیز یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده این محصول در سطح ابران سناخته شده ام.

با توجه به اینکه کشور ایران از جمله اصلی ترین قطب های تولید گلاب در سطح جهان می باشد این محصول بازار بشدت خوبی را در جهان دارد و بر همین اساس فعالیت در این حوزه می تواند مسیر فروش پرسود را برای ما داشته باشد هم اکنون من نیز یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده این محصول در سطح ابران سناخته شده ام.

گلاب خالص کاشان

یکی از پر فروش ترین نوع و درجه یک تری گلابهای موجود در بازار گلاب خالص کاشان می باشد که بسیار کیفیت بالایی دارد و معمولا این نوع گلاب اصل و طبیعی است.

به دلیل تولید گلاب دو آتیشه درجه یک و فوق العاده در این منطقه سالانه مقادیر بسیاری از آن به سایر کشورها ارسال می گردد که این امر موجب سود آوری بیش تر برای تولید کننده و همچنین بالا رفتن رونق اقتصادی و ارز آوری در کشور شده است.

تجار دیگر کشورها نیز برای جلوگیری از افزایش هزینه ها و اتلاف وقت اقدام به خرید به صورت اینترنتی می کنند تا بتوانند بسیار ساده و راحت از این محصول با کیفیت بهره مند گردند و آن را در اسرع وقت و درب منزل شان تحویل گیرند.

کارخانه جات بسیار زیادی در زمینه تولید عرقیجات مختلف فعالیت می کنند که همواره تلاش شان برای تهیه یک محصول مرغوب و ارگانیک می باشد.

گلاب ربیع ۱ لیتری

برای تهیه گلاب ربیع ۱ لیتری این نوع محصول ارزشمند بهتر است که با تمام ویژگی های آن به درستی آشنا شوید تا در هنگام خرید گلاب با مشکل مواجه نشوید. از ان جایی که این محصول سهم بسیار بالایی از بازار مصرفی را به خود اختصاص داده است، بسیاری از سود جویان در صدد این بوده اند که با اضافه کردن نا خالصی به این محصول از کیفیت آن بکاهند.

در هنگام خرید بهتر است به رنگ گلاب توجه کنید، گلاب مرغوب دارای رنگ شفاف بوده و هیچ گونه نا خالصی در ان دیده نمی شود. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که گلاب تهیه شده دارای بو و رایحه زننده ای نباشد اگر این گونه بود ممکن است محصول تقلبی و بی کیفیت باشد.

یکی دیگر از پارامتر هایی که در هنگام خرید باید به ان توجه کنید مزه ی این نوع گلاب ها است اگر محصول دارای طعم تلخ تری باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

گلاب دو آتیشه

افرادی که دچار استرس فراوان هستند می توانند با اسپری کردن گلاب دو آتیشه شیراز بر روی کف دستان و صورت خود بر استرس غلبه کنند چرا که این مایع شگفت انگیز باعث آرامش می شود.

از نظر تغذیه ای گلاب حاوی ویتامینهای C، B، A و E و همچنین فلاونوئیدها و سایر آنتی اکسیدانها است و اگرچه مطالعات کمی وجود دارد که اثبات قطعی فواید گلاب را به عنوان یک نوشیدنی زیبایی نشان دهد، در طول تاریخ برای کمک به استرس، هضم، خلق و خو، التهاب و پوست زیبا به آن وابسته بوده اند.

برای نگهداری گلاب بهتر از بطریهای شیشه ای استفاده کنید چرا که این مایع در بطریهای پلاستیکی واکنش ایجاد می کند و خاصیت خود را از دست می دهد همچنین گلاب را در یخچال قرار دهید، مدت استفاده از آن فقط یکسال است و بعد از گذشت این مدت، عطر و خاصیت خود را از دست می دهد.

اگر شما مشکل التهاب دارید می توانید روزانه از گلاب استفاده کنید زیرا این مایع یک ضد التهاب عالی است که برای کاهش آکنه، روزاسه، اگزما، درماتیت، قرمزی پوست و پسوریازیس مفید است.

Share