طی حکمی صورت گرفت؛

«نعمت ذوقی» رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شفت شد

طی حکمی از سوی معاون راهبردی، توسعه و مدیریت منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نعمت ذوقی به سمت ریاست ادارات ثبت اسناد و املاک شفت منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی معاون راهبردی، توسعه و مدیریت منابع سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نعمت ذوقی به سمت ریاست ادارات ثبت اسناد و املاک شفت منصوب گردید.

در این مراسم که با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مسئول حفاظت و اطلاعات ثبت استان و جمعی از کارکنان این واحد ثبتی برگزار گردید، محمد نوذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن تشکر از زحمات آقای حیدرپور، رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شفت، تغییر و تحول در مدیریت را موجبات شکوفایی و شروع حرکتی در راستای اصلاح امور، چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در تحقق برنامه‌های مصوب سازمانی عنوان کرد.

وی افزود: همراهی با دستگاه‌های اجرائی و توجه به درخواست‌های قانونی مراجعین و گام برداشتن در راستای منافع و اهداف سازمان و برخوردار بودن از علم و دانش و آگاهی لازم برای انجام ماموریت‌های محوله، از اهم وظایف روسای اداره بوده و خواستار همکاری صمیمانه کارکنان بیش از پیش با رئیس اداره شد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب رییس جدید ثبت اسناد و املاک شفت به نعمت ذوقی اعطاء گردید.

Share