طی مراسمی صورت گرفت؛

محمود نیک خواه به عنوان رئیس جدید آموزش پرورش شهرستان لنگرود معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمود نیکخواه به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش لنگرود منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا جلالی در جلسه تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با قدردانی از زحمات مجید فاریابی گفت: ایشان هم از نظر جایگاه حرفه ای یک مدیر توانمند است و هم از نظر اخلاقی و انسانی به لحاظ جمع شده چنین خصائص در یک فرد که جزء مزیت های والای انسانی و اسلامی است قابل تقدیر و تجلیل است.

فرماندار لنگرود ضمن تبریک انتصاب محمود نیک خواه به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش لنگرد برای او آرزوی موفقیت کرد و افزود: از رسالت های مهم، در شرایط فعلی جامعه، احیای هویت دینی و ملی است، زیرا استکبار جهانی با سرمایه گذاری عظیم خود و با ابزار پیشرفته ای که در اختیار دارد دنبال مسخ ارزش های اسلامی و ملی و در نتیجه مسخ هویت دینی و ملی است.

جلالی با بیان اینکه نظام آموزشی یک واقعیت زنده ای است که اهداف،ساختارها، محتوا و شیوه آن می تواند تحت تاثیر دو دسته عوامل بیرونی و درونی قرار گیرد، یادآور شد: هر قدر در شکوفا ساختن استعدادها در سایه دانش و بهره گیری از اصول صحیح علمی و آموزشی بیشتر تلاش کینم به همان نسبت توانسته ایم مسیر پیشرفت کشور را هموار سازیم.

وی اضافه کرد: ضروری ست همواره و پیوسته در محتوای آموزشی منطبق با نیازهای اساسی جامعه و فرزندان آینده ساز که متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی و باورهای ارزشمند و متعالی انقلاب اسلامی است تجدید نظر شود.

فرماندار در ادامه به ضرورت بررسی کارکرد نهادهای آموزشی و تربیتی در توسعه فرهنگ و هنر کشور استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت ها علمی، نخبگان و اعمال تفکر نخبه اندیشی در راستای نیل به توسعه همه جانبه کشور پرداخت و افزود: ضروری است حرکت انقلابی تولید دانش و جنبش نرم افزاری برای اعتلای ایران اسلامی در افق دستیابی به تمدن اسلامی ایرانی با جدیت دنبال گردد.

Share