معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان درحال اجرا است

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان از اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان خبر داد و افزود: راحت‌ترین راه برای ارسال آدرس‌های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می‌باشد که از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی‌اکبر جوهری، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان از اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر لزوم برداشتن فشار از نیروگاه‌های تولید برق در فصل سرد، این شرکت طرح تعدیل موقت روشنایی معابر را در استان درحال اجرا است تا روشنایی برق و گرمای منازل هموطنان پایدار بماند.

جوهری افزود: با توجه به سرمای هوا در فصل زمستان مصرف سوخت در کشور روند افزایشی داشته که این موضوع محدودیت‌هایی را برای تولید برق در نیروگاه‌ها ایجاد می‌کند و نیاز به همراهی همه جانبه برای جلوگیری ازخاموشی‌های احتمالی ضروری است.

وی اضافه کرد: طی این طرح تاکنون ۲۴۷۹۶ دستگاه چراغ روشنایی معابر مورد تعدیل قرار گرفته و در مجموع ۴.۳۷ مگاوات صرفه جویی انرژی صورت پذیرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در این طرح تنها چراغ معابر بلوارها و خیابان‌های اصلی بصورت یک درمیان مورد تعدیل بار قرار می‌گیرند و تحت هیچ عنوان کوچه‌ها وخیابان‌های فرعی به هیچ عنوان خاموش نمی‌شود.

جوهری گفت: هموطنان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و کاهش جزیی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تامین گاز و برق کشور در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان تصریح کرد: راحت‌ترین راه برای ارسال آدرس‌های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می‌باشد که از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.

Share