فرمانده انتظامی تالش خبر داد؛

اعتراف به ۶ فقره سرقت در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «محمد رستمی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندوان در خصوص چند فقره سرقت مختلف و ارجاع پرونده‌ها به مرجع قضائی طی چند هفته گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان این پرونده‌های سریالی خبر داد و بیان داشت: با شناسایی هویت این افراد، ماموران پاسگاه انتظامی اسالم پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و مراقبت چندساعته در عملیات‌های جداگانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت از منزل، ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند افزود: سارقان ۳۰ و ۴۷ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ رستمی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share