شهردار کلاچای؛

ساخت میدان از جمله خواسته های به حق مردم کلاچای است

شهردار کلاچای در حاشیه بازدید استاندار گیلان از تقاطع غیرهمسطح کلاچای ضمین قدردانی از پیگیری مطالبات شهروندان گفت: ساخت میدان از جمله خواسته های به حق مردم بوده و تاکید همه ما اجرا و تحقق این پروژه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز (سه شنبه) با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی؛ از پروژه های مهم عام المنفعه عمرانی شامل سد مخزنی پلرود، تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد و روگذر کمربندی شهر کلاچای شهرستان رودسر بازدید.

مهدی رشاد شهردار کلاچای در حاشیه بازدید استاندار گیلان از تقاطع غیرهمسطح کلاچای ضمن قدردانی از پیگیری مطالبات شهروندان گفت: ساخت میدان از جمله خواسته های به حق مردم بوده و تاکید همه ما اجرا و تحقق این پروژه است.

رئیس شورای شهر کلاچای نیز از پیگیری استاندار گیلان بابت تکمیل پروژه قدردانی کرد.

اسداله عباسی استاندار گیلان نیز در خصوص مشکلاتی که در پروژه کنار گذر کمربندی شهر کلاچای وجود داشت گفت: این کنارگذر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد و در این طرح میدانی هم طراحی شده تا خودروهای عبوری از کلاچای به رحیم‌آباد و بالعکس با مشکل مواجه نشوند.

Share