در جلسه شورای شهر؛

حسین خجسته سرپرست شهرداری کلاچای شد | شورا به ادامه کار ربانی رای نداد

دستور جلسه عصر روز سه‌شنبه شورای اسلامی شهر کلاچای در رابطه با ادامه همکاری یا قطع همکاری مهندس ربانی سرپرست شهرداری کلاچای همراه بود و سه عضو شورا حاضر به ادامه همکاری با مهندس ربانی نشدند و در نهایت هر پنج عضو “حسین خجسته “را به عنوان سرپرست جدید شهرداری برگزیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دستور جلسه عصر روز سه‌شنبه شورای اسلامی شهر کلاچای در رابطه با ادامه همکاری یا قطع همکاری مهندس ربانی سرپرست شهرداری کلاچای همراه بود و سه عضو شورا حاضر به ادامه همکاری با مهندس ربانی نشدند و در نهایت هر پنج عضو “حسین خجسته “را به عنوان سرپرست جدید شهرداری برگزیدند.

اشکان هاشم زاده “عضو شورای اسلامی شهر کلاچای در این جلسه بیان کرد: تمامی صحبت ها را در جلسه گذشته بیان کردم و معتقدم بیش از این اتلاف وقت خواهد بود.

وی افزود: من به ادامه همکاری با مهندس ربانی مخالفم و دنبال معرفی گزینه جدید هستم.

هاشم زاده ” تصریح کرد: گزینه مورد نظرم “حسین خجسته “که انسانی شریف، پاک دست و جزو نیروهای مدافع حرم است خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکید ما همواره این بوده که نیروها به صورت آسانسو روار جابجا نشوند گفت: هر گونه جابجایی ها باید با مشورت و همفکری شورا انجام شود.

مرتضی فرزاد فر” نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم اظهار کرد: در جلسات قبلی بخاطر برخی اتفاقات حادث شده قانع نشدم و من هم به عدم همکاری با سرپرستی مهندس ربانی رای می دهم و روی گزینه آقای خجسته موافقم.

بابک قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: من به ادامه همکاری با آقای مهندس ربانی موافق، و با قطع همکاری مخالفم، اما اگر همه اعضا به قطع همکاری رای بدهند من هم موافقت خود را اعلام می کنم.

کامران علیپور کلایه “رییس شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: من با قطع همکاری با مهندس ربانی موافقم و گزینه جدیدم برای تصدی سرپرستی آقای حسین خجسته خواهد بود.

وی سرپرست جدید را به عنوان جوان نخبه انقلابی یاد کرد که می تواند منشا خدمات ارزنده برای توسعه شهر کلاچای باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای از سرپرست جدید شهرداری خواست علاوه بر امانتداری، در راستای حفظ وضع موجود و تبدیل آن به وضعیت مطلوب تلاش کند.

علی آقاجانپور گزافرودی “دیگر عضو شورای اسلامی شهر کلاچای قطع همکاری با مهندس ربانی را نپذیرفت اما در عین حال با سرپرستی آقای خجسته موافقت کرد.

سرپرست جدید شهرداری کلاچای هم در این جلسه بیان کرد: مطمئنا تمامی مساعی خود را برای توسعه این شهر بکار خواهم بست و در این راه به همراهی و همکاری یکایک اعضای شورای شهر نیاز دارم.

“حسین خجسته ” از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای نسبت به این انتخاب تشکر کرد و گفت: این باعث افتخار بنده است که به عنوان یک جوان انقلابی برای این شهر مثمر ثمر باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم دست به دست هم داده تا شهر کلاچای را آباد و به جایگاه واقعی خود برسانیم.

Share