فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

احتکار دارو در انبار یک منزل در «لاهیجان» | کشف ۶۰ هزار قلم انواع دارو

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۶۰ هزار قلم انواع داروی احتکار شده در بازرسی از انبار یک باب منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۶۰ هزار قلم انواع داروی احتکار شده در بازرسی از انبار یک باب منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد قانونی با محتکران دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت مردم را نیز به مخاطره می‌اندازد، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار تعداد زیادی دارو در انباری منزل مسکونی خود کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات فنی و نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس شبکه بهداشت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۶۰ هزار قلم انواع داروی احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی به معرفی متهم ۲۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال است.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق دارو توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

Share