نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان کرد:

دانشگاه و حوزه باید تحت نظارت بسیج باشد | دشمن دنبال شبهه‌افکنی است، خودزنی نکنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: بسیجیان با بازگویی رهاوردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امیدآفرینی کنند. رهبری تمام نقشه‌های دشمنان را قبل از اجرا در نطفه خاموش و خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش‌ازظهر امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه‌ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از فعالیت و زحمات فعالان این عرصه اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال همه ما را در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهیدان قرار دهد.

وی گفت: فعالان این عرصه در صورتی‌که هر طرح و برنامه‌ای برای ارتقای جایگاه و پیشبرد کار بسیج و شجره طیبه صالحین داشته باشید، منعی برای اجرا ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به خطبه ۹۲ نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: حضرت فرموده فتنه شبهه به دنبال دارد، بنابراین می‌طلبد که جوانان در برابر فتنه‌گران هوشیار و بصیرت خود را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه دفع فتنه روشنگری ایجاد می‌کند، افزود: کسی‌که دارای قلب آکنده و خردمند باشد، چنین انسانی فرجام کار را دیده و نشیب و فراز را خوب تشخیص می‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود فرمایشات رهبری را خط قرمز و فصل‌الخصاب خواند و تاکید کرد: باید همواره چشم و گوشمان به فرامین معظم‌له باشد، نه اینکه متناسب با شرایط تغییر چهره و هویت بدهیم.

وی با ذکر اینکه نویسنده‌های غربی اذعان داشته که دنیای بشر نمی‌تواند بلندای اندیشه رهبری را بخواند، اظهار کرد: رهبری تمام نقشه‌های دشمنان را قبل از اجرا در نطفه خاموش و خنثی می‌کند، پیشنهاد می‌شود فرمایشات معظم‌له در هفته بسیج امسال گردآوری و در قالب یک کتابچه در اختیار جوانان قرار گیرد.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود ملت ایران را متنعم‌ترین قوم بین همه اقوام ملل خواند و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها همواره دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بوده و قصد داشته طوری القا و وانمود کنند که امکانات در کشور نیست، در حالی‌که اینطور نیست.

وی با طرح این سوال آیا مردم ایران در فقر مطلق هستند که رسانه‌های معاند این‌گونه دروغ‌پراکنی می‌کنند؟! عنوان کرد: در کشورهای دیگر خبری از سوخت و گازوئیل ندارند و هیزم به مردم می‌فروشند در حالی‌که انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف رهاورد زیادی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با ابراز خرسندی از اینکه کشور و مردم سرشار از نعمات، ظرفیت و توانمندی هستند، ابراز داشت: چرا رسانه‌ها اینها را بازگو نمی‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه در عرصه‌های مختلف از جمله علمی، هسته‌ای، سدسازی و… نسبت به قبل از انقلاب صددرصد پیشرفت داشته و قابل قیاس نیست، تاکید کرد: جوانان و بسیجیان مخلص باید تک تک این دستاوردها را برای جامعه تبیین و بازگو کنند چراکه دشمن در این جنگ نرم که ویران‌کننده‌تر از جنگ گرم است، دنبال دروغ‌پراکنی هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بسیج از ضروری‌ترین تشکل‌ها و پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی است، گفت: دانشگاه و حوزه باید تحت نظارت بسیج باشد. بسیج حکومت بزرگ اسلامی را اداره کرده و تنها مربوط به ایران نیست و باید هسته‌های مقاومت را در دنیا تشکیل دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج بدون توقع کار کرده و این فرهنگ باید ترویج داده شود، افزود: مسئولان نیز با الگوبرداری از روحیه جهادی بسیجیان کار کرده و منتظر تشکر و قدردانی نباشند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه اگرچه برخی مشکلات در کشور وجود داشته اما نباید خودزنی کنیم بلکه باید خودباوری داشته باشیم، اظهار کرد: دشمن دنبال شبهه‌افکنی است و باید بسیجیان با بازگویی دستاوردهای انقلاب، اطلاع‌رسانی، تشویق مردم به خواندن اخبار و مطالعه امیدآفرینی کنند.

Share