ثروت و خوشبختی با باتری برایم ممکن شد

باورهایی که درباره خود و دنیایتان دارید انتظارات شما را شکل می‌دهند. انتظارات شما نگرش ‌های شما را مشخص می‌سازند. نگرش‌ های شما رفتار شما را مشخص می ‌سازد و طرز برقراری رابطه شما را با دیگران شکل می‌دهد. تحقق باور هایتان را با باتری تجربه کنید. باتری ماشین سنگین باتری ماشین سنگین قطعه ای […]

باورهایی که درباره خود و دنیایتان دارید انتظارات شما را شکل می‌دهند. انتظارات شما نگرش ‌های شما را مشخص می‌سازند. نگرش‌ های شما رفتار شما را مشخص می ‌سازد و طرز برقراری رابطه شما را با دیگران شکل می‌دهد. تحقق باور هایتان را با باتری تجربه کنید.

باتری ماشین سنگین

باتری ماشین سنگین قطعه ای است که وظیفه آن تولید برق در خودرو بوده و با به جریان انداختن برق در خودرو سبب عمل احتراق و استارت زدن می شود. از مشخصات باتری های ماشین سنگین باید به ولتاژ باتری که حدود ۲۴ ولت می باشد اشاره داشت، آمپراژ باتری در باتری های ماشین سنگین حدود ۱۲۰ آمپر ساعت است. اغلب باتری های مناسب برای خودروهای سنگین از نوع اسیدی هستند، اما تولیدکنندگان از برند های معتبر امروزه باتری ماشین سنگین جدید را از نوع اتمی نیز تولید می کنند. باتری های اتمی به نسبت باتری های اسیدی طول عمر بالاتری دارند و با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

باتری ماشین سپاهان

باتری ماشین سپاهان یکی شناخته ترین باتری های ماشین موجود در بازار است اگر قصد خرید بهتر این محصول را دارید ما را همراهی کنید. باتری ماشین سپاهان یکی از باکیفیت ترین باتری های موجود در بازار است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. شما برای خودروهای مختلف خود می توانید از باتری ماشین سپاهان استفاده کنید و از کارایی آن اطمینان خاطر داشته باشید. یکی از عواملی که افراد را ترغیب به خرید باتری ماشین سپاهان می‌ کند قیمت است که به عوامل متعددی بستگی دارد. نوسانات بازار و میزان تقاضا را می توان به عنوان دو عامل اصلی تاثیر گذار در قیمت خرید باتری ماشین سپاهان دانست. تقاضای فراوان و نوسانات بازار در کنار هم موجب خواهند شد قیمت این محصول کمی افزایش پیدا کند قبل از خرید این آن دو را مورد بررسی قرار دهید. قیمت جهانی سرب و وزن باتری دیگر عواملی هستند که می توانند در هزینه تهیه این محصول نقش چشم گیری را داشته باشند.

باتری ماشین ساینا

برای این که از قیمت باتری ماشین ساینا و مشخصات آن ها مطلع شوید، پیشنهاد می دهیم این محتوا را تا انتها مطالعه نمایید. از کلیدی ترین اجزای خودرو ساینا می توان به باتری آن اشاره داشت، باتری ماشین ساینا وظیفه برق رسانی به تمامی قطعات خودرو را بر عهده دارد. وزن این قطعه حدود ۱۰ الی ۲۰ کیلوگرم است که ولتاژ آن بین ۱۰ تا ۱۲ ولت است، باتری هایی که برای ماشین ساینا تولید می شوند در دو نوع اسیدی و سیلد هستند. این نوع باتری ماشین از اجزای مختلف شامل پوسته، درپوش، منافذ باتری، قطب، سلول ها، صفحات عایق، محلول الکترولیت و برچسب اطلاعات باتری تشکیل شده است. میانگین عمر باتری ماشین ساینا حدود ۲ سال تخمین زده شده است که با رعایت برخی نکات می توان طول عمر باتری را افزایش داد.

Share