برای ثروتمند شدن با کارمندی خداحافظی کردم

یکی از مهلک ترین تفکرات بازدارنده برای ثروتمند شدن تفکر استخدامی است. این افراد به شدت به امنیت و ایمن بودن زندگی خود وابسته هستند. من با کارمندی برای همیشه خداحافظی کردم و تجارت را در زمینه انواع سگ شروع کردم و اکنون از موفق ترین تاجرهای کشور می باشم.

یکی از مهلک ترین تفکرات بازدارنده برای ثروتمند شدن تفکر استخدامی است. این افراد به شدت به امنیت و ایمن بودن زندگی خود وابسته هستند. من با کارمندی برای همیشه خداحافظی کردم و تجارت را در زمینه انواع سگ شروع کردم و اکنون از موفق ترین تاجرهای کشور می باشم.

سگ گرگی

یکی از نژادهایی که بیشترین ارتباط را با سگ گرگی دیگر دارد سارلوس Saarloos است و احتمالاً شبیه‌ترین نژاد به گرگ در جهان است. سگ گرگ‌های سارلوس نه‌تنها رفتارهایی گرگ مانند دارند بلکه گفته می‌شود حالات چهره آن‌ها بسیار شبیه به گرگ‌ها است.

وزن ماده‌ها از ۴۵ تا ۷۵ پوند است و وزن نرها از ۷۰ تا ۹۰ پوند می رسد.

قد ماده‌ها از ۲۳تا ۲۸ اینچ متغییر است و قد نرها۲۵ تا ۳۰ اینچ است.

این نژاد در سال ۱۹۳۵ به وجود آمد. یک شخص بانام Leender Saarloos که یک پرورش‌دهنده هلندی بود یک سگ چوپان آلمانی را با گرگ‌های اروپایی پیوند دارد و سگ سارلوس متولد شد. این سگ به‌خوبی سگ‌های کارگر نبود ولی ویژگی‌های سگ گرگی را دارا بود.

به‌طورکلی این نژاد کاملاً تهاجمی می‌باشد و نیاز به تربیت و آموزش کاملاً جدی دارند. بااینکه خجالتی می‌باشند ولی با سایر نژاد‌های سگ به‌خوبی معاشرت می‌کنند. سگ‌های سارلوس سگ سارلوس برای زندگی در مساحت‌های بزرگ مسکونی و فضاهای باز مناسب است و بیشترین فعالیت روزانه آن در این مکان‌ها انجام می‌گیرد. اضطراب جدایی آن‌ها بسیار بالا می‌باشد و هرگز نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک توله‌سگ خانگی نگهداری کرد. بهتر است که در همان دوران کودکی به‌طور صحیح و کامل تربیت شوند و آموزش ببینند.

سگ گلدن

رنگ سگ گلدن از طلایی روشن تا طلایی تیره متغیر است. معمولا موها بسیار پر حجم و مقاوم در مقابل آب می‌باشند. رنگ‌های تمام سفید یا سفید سیاه در روی بدن نشان از ناخالصی حیوان است.

این دسته سگ‌ها با توجه به مهربانی زیادی که دارند و علاقه بسیارشان به انسان‌ها، به هیچ وجه نگهبان خوبی نیستند. بسیار باهوش و فرمان‌بردار بوده و با بچه‌ها رابطه فوق العاده‌ای برقرار می‌کنند. عاشق بازی کردن و وقت گذرانی با صاحبشان هستند و می‌توانند ساعت‌ها با او پیاده روی کنند. این نژاد برای زندگی آپارتمانی مناسب است، به شرطی که در طول روز به حد کافی فعالیت بدنی داشته باشد. در داخل خانه پر تحرک است و یک حیاط متوسط یا بزرگ می‌تواند مکان مناسبی را برایش فراهم کند.

سگ هاسکی توله

درگذشته از سگ هاسکی توله به عنوان نگهبان خانه و یا سگ گله استفاده می‌شد هاسکی سگ قدرتمندی است و دربرابر سرما بسیار مقاوم است این نکته را باید به شما بگوییم که اگر برای اولین بار است که نگهداری از سگی را می‌خواهید شروع کنید هاسکی مناسب شما نمی باشد مگر اینکه از تولگی مراقبت از هاسکی را شروع کنید.

ساختار بدن هاسکی، این نژاد را به یک سگ خاص تبدیل کرده، به طوری که طبق نظر سنجی‌ها هاسکی جزو محبوب‌ترین نژادهای سگ در میان سگ‌های پرطرفدار مثل روتوایلر، سن برنارد، دوبرمن، نیو فاندلند قرار گرفته است.

با اینکه هاسکی سگی آرام است؛ اما در صورت آموزش صحیح به خوبی می‌تواند نقش یک بادیگارد را داشته باشد. همانطور که می‌دانید در گذشته این سگ به عنوان یک سگ سورتمه‌کش مورد استفاده بوده و این ناشی از قدرت، سرعت و هوش و زکاوتش می‌باشد تا بتواند مسیرهای طولانی را با موانع بسیار بپیماید.

Share