مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد:

تقاطع غیرهمسطح کلاچای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

هادی رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در جلسه بررسی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کلاچای از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه بررسی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کلاچای که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، شهردار و رئیس شورای اسلامی کلاچای، پیمانکار و مشاور پروژه در شهرداری این شهر برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داد.

هادی رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه با اشاره به مشخصات فنی و روند تکمیل این پروژه گفت: این تقاطع به شکل تقاطع روگذر در محور اصلی رشت-چابکسر در دست اجراست که ۱۱۵۰ متر طول دارد و شامل ۱۷ دهنه پل که فاصله دهانه‌ها بین ۲۵ تا ۲۸ متر است، همچنین دارای ۱۴۸ شمع با قطر ۱.۲۰ و به عمق ۲۰ متراست و۴۴۰ متر دیوار دارد.

وی افزود: در حال حاضر، کل عرشه پل و رمپ ورود و خروج آن تکمیل شده و عملیات اجرای آسفالت آن نیز به اتمام رسیده و تنها قسمت باقیمانده پل، ابتدا و انتها و زیر پل است که زیر پل به صورت میدانی در وسط تقاطع اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قسمت‌های باقیمانده این پروژه را بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

Share