بهترین فروشگاه دوربین مدار بسته ایران

کالا بست یکی از فروشگاه های معتبر فعال در زمینه سیستم های امنیتی است که بهترین قیمت دوربین مدار بسته را با تنوع بالا عرضه می نماید.

کالا بست یکی از معتبرترین مراکز فروش دوربین مدار بسته در بازار است که انواع دوربین تحت شبکه و AHD را با بهترین قیمت به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید. فروشگاه کالا بست با تنوع بیش از ۲۵۰ مدل دوربین و کلیه لوازم جانبی آن همه نیازهای مشتریان خود را در زمینه سیستم های نظارتی مرتفع می سازد.

 

دوربین مدار بسته این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا با نصب چند دوربین در آن واحد چند منطقه را تحت نظر داشته باشند و یا اینکه از طریق انتقال تصویر روی گوشی های تلفن همراه خود مکان های مختلف مورد نظر را از هر کجای دنیا مشاهده و کنترل نمایند.

سیستم های نظارت تصویری روز به روز در حال پیشرفت بوده و استفاده از آنها نیز رو به گسترش است و رفته رفته جزء لاینفکی از زندگی بشر می شوند و علاوه بر اینکه در بسیاری از موارد مورد نیاز هستند استفاده از آن در برخی از اصناف و مشاغل واجب بوده و برای دریافت مجوز از سازمان های مربوطه می بایست دوربین مدار بسته را در واحد تجاری یا صنعتی مورد نظر نصب نمود.

قیمت دوربین مدار بسته

عوامل موثر در قیمت دوربین مدار بسته کیفیت و نوع آن می باشد. کیفیت دوربین به عواملی مثل سنسور تصویر، پردازنده، لنز و کیس آن بستگی دارد و نوع دوربین به موتورایز بودن، قابلیت چرخش داشتن و امکان دید در شب مربوط می شود.

در بین سنسور ها بهترین کیفیت را سنسور های SONY و سپس سری ۵۳ دارا می باشند که جزو بهترین کیفیت های دوربین مدار بسته محسوب می شوند و نسبت به سری های F و XM بهتر و گرانتر هستند. پردازنده ها از دو برند معروف FULHAN و HISILICON بوده که هردو کیفیت بالایی دارند و معمولا اگر برد دوربین سفارش شرکت H.S باشد ارزش بالاتری دارد.

جعبه یا کیس دوربین مدار بسته نیز در قیمت و کیفیت آن تاثیر مستقیم دارد؛ برای انتخاب جنس بدنه دوربین به محیط نصب آن باید توجه داشت و معمولا برای مکان های روباز از کیس فلزی و برای فضاهای داخلی از کیس پلاستیکی یا باکالیت استفاده می شود. قیمت جعبه پلاستیکی از فلزی ارزان تر و در مقابل استقامت و دوام جعبه های فلزی بیشتر است.

نوع دوربین که ساده بوده یا اینکه قابلیت چرخش و یا زوم داشته باشد به محیط و کاربری از آن بستگی دارد. از دوربین های اسپیددام و چرخشی به عنوان دوربین مکمل استفاده می شود تا بتوان تمام ۳۶۰ درجه محیط را تحت پوشش داشت؛ قیمت دوربین اسپیددام از همه انواع دوربین گران تر است چرا که علاوه بر چرخش قابلیت زوم نیز دارد. دوربین های موتورایز قابلیت زوم دارند که از اسپیددام ارزانتر هستند و معمولا برای پلاک خوانی از آنها استفاده می شود.

اما مهم ترین عامل در قیمت دوربین مدار بسته اینست که آنالوگ با شد یا دیجیتال که در این بین دوربین های دیجیتال یا تحت شبکه از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند که بالتبع قیمت آنها نیز بیشتر است.

همانطور که بیان شد عوامل متعددی در هزینه تمام شده دوربین مدار بسته تاثیر گذار است که موقع انتخاب آن باید به محیط نصب و کارایی مورد نیاز کاربر توجه داشت تا متناسب با نیاز و ویژگی مورد نظر یک سیستم مقرون به صرفه را انتخاب نمود.

خرید دوربین مدار بسته

برای خرید دوربین مدار بسته ابتدا باید به کاربرد مورد نیاز و سپس مکان نصب دوربین توجه نمود. به عنوان مثال می خواهید دوربین دید در شب رنگی داشته باشد یا خیر، قابلیت زوم داشته باشد یا نداشته باشد، برای محیط داخلی استفاده می شود یا بیرونی، برای استفاده صنعتی می خواهید یا دوربین مدار بسته خانگی و پس از پاسخ به سوال های فوق می بایست از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید تا علاوه بر اعتماد به جنس خریداری شده خدمات پس از فروش را نیز دریافت نمایید.

خرید دوربین مدار بسته علاوه بر خود دوربین به لوازم جانبی نیز نیاز دارد که از جمله آنها می توان به دستگاه ضبط کننده تصویر (DVR,NVR)، کابل، هارد و اتصالات اشاره نمود. بنابراین سیستم دوربین مدار بسته اجزای متعددی دارد که بهتر است تمام آنها را از یک مجموعه خرید نمود تا از بابت کیفیت و همخوانی سیستم نگرانی نباشد.

نصب دوربین مدار بسته

راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته کار دشواری نیست اما نداشتن تجریه در این کار می تواند به لوازم مجموعه سیستم مدار بسته آسیب برساند. قسمتی از فرایند نصب به پیچ نمودن دوربین به دیوار، کابل کشی از دوربین به دستگاه ضبط کننده و نصب فیش ها و برقراری اتصالات هارد دستگاه می باشد و اما قسمت دیگر کار به تنظیمات نرم افزاری و نیز انتقال تصویر مربوط می شود.

نصب دوربین مدار بسته آنالوگ به تخصص زیادی نیاز ندارد و پس از برقراری اتصالات سخت افزاری تنظیمات نرم افزاری دستگاه با چند مرحله ساده انجام می شود و برای انتقال تصویر روی گوشی موبایل باید اپلیکیشن مربوطه را نصب و سپس سریال نامبر و رمز ورود را در آن وارد نمود.

نصب دوربین مدار بسته دیجیتال تقریبا شبیه دوربین های آنالوگ است ولی برخلاف آنها در این سیستم از کابل شبکه استفاده می شود و بالتبع برای راه اندازی آن آشنایی مختصری با مبحث شبکه مورد نیاز می باشد. در این سیستم علاوه بر انتقال دیتا از طریق کابل شبکه می توان برق مورد نیاز دوربین ها را نیز از طریق همین کابل تامین نمود که به قابلیت POE دوربین و نیز سوئیچ POE نیاز می باشد.

دوربین مدار بسته کالا بست

فروشگاه کالا بست همواره تنوع بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان خود می گذارد تا به آنها در گزینش بهتر و متناسب با بودجه شان حق انتخاب بدهد. کالا بست با راه اندازی دپارتمان سیستم های امنیتی و نظارتی به صورت تخصصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته فعالیت می نماید.

از برنامه های ارائه شده توسط مدیران این مجموعه به حداقل رساندن هزینه تمام شده مشتریان است و از این رو اکثر محصولات را بدون واسطه و به صورت دست اول به فروش می رسانند که این کار به کاهش چشمگیر قیمت دوربین مدار بسته و بالتبع مقرون به صرفه تر شدن خرید مشتری کمک می نماید.

Share