حجت‌الاسلام حسن زاده فومنی تنها طلبه جانباز هفتاد درصد گیلانی:

بدون تعارف از وضعیت گیلان راضی نیستیم | انتصابات در استان مطابق با سلوک آیت الله رئیسی نیست

حسن زاده با توجه به بکارگیری افراد شائبه دار انتخاباتی توسط نماینده رسمی دولت در گیلان و بعضاً نااهل و نامحرم افزود؛ این انتصابات با کدام یک از اهداف و شعارهای انتخاباتی آیت الله رئیسی و زحمات طاقت فرسای دو دوره‌ی دوستان انقلابیِ ولایتمداران‌مان در گیلان سنخیت داشته و دارد؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده فومنی با اشاره به عملکرد یکساله دولت سیزدهم گفت: بدون تعارف از وضعیت استان گیلان راضی نیستیم الا در انتصاب چندتن که آن‌ها هم بعلت اینکه منتخب مستقیم استان نبوده‌اند متاسفانه بعضی ها مثل علوم پزشکی مورد غضب هم قرار دارند.

تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد استان گیلان با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته در استان مطابق با سلوک آیت الله رئیسی نیست، یادآور شد: مردم به این دولت رای دادند تا تفکر آقای رئیسی روی کار بیاید و از سوی دیگر به این نکته توجه میکنند که چه کسانی بانی و مروج این تفکر بوده اند. لذا از دوستان ولایی مطالبه دارند.

حسن زاده فومنی ادامه داد: آیا غیر از این است که مردم به پشتوانه و اعتماد به چهره‌های ارزشی و ولایی به آیت الله رئیسی رای داده اند؟

این یادگار دفاع مقدس با تاکید بر این سوال که آیا وجود بسیاری از مدیران کل منصوب شده از معاونین مدیران کل دولت سابق (و به تعبیر آیت الله رئیسی: بانیان وضع موجود)، سنخیتی با شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی و زحمات دوستان ولایی دارد؟، افزود: مگر امام خمینی (ره)، این انسان بی‌بدیل نفرمودند: در میان شما باشم و یا نباشم وصیت‌تان میکنم که نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیافتد؟!

وی با توجه به بکارگیری افراد شائبه دار انتخاباتی توسط نماینده رسمی دولت در گیلان و بعضاً نااهل و نامحرم افزود؛ این انتصابات با کدام یک از اهداف و شعارهای انتخاباتی آیت الله رئیسی و زحمات طاقت فرسای دو دوره‌ی دوستان انقلابیِ ولایتمداران‌مان در گیلان سنخیت داشته و دارد؟!

حسن زاده فومنی با توجه به عملکردها و انتصاباتی که موجب ناامیدی مردم میشود، متذکر شد: ما دل نگران حضور حداکثری مردم در صحنه‌های اجتماعی و دمکراسی کشور هستیم. یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های جمهوری اسلامی حضور مردم در عرصه‌های مختلف و پای صندوق رای است که همین مردم باید با زحمات مجدد دوستان، بار دیگر پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه در مقام عمل همانهایی که به آیت الله رئیسی رای داده بودند با این انتصابات درگیلان شاید ناامید و پشیمان شده اند، افزود: وقتی ما از عملکرد مسئولین حرف می زنیم و سخنرانی می کنیم، مردم دور ما جمع شده و شدیداُ منتقد وضع موجود هستند و اگر یکی از عوامل سکوت مردم عوام که موجب گمان دشمن از همراهی مردم در اغتشاشات اخیر شده است را عملکرد ضعیف مسئولین نااهل و نامحرم بدانیم دور از واقعیت است؟!!!

حسن زاده فومنی با تاکید بر اینکه هیچ طلب شخصی از این نظام و انقلاب نداشته و نداریم، افزود: دیگران از ما انتظار دارند که در صحنه انقلاب دهانمان بسته نباشد و برای حفظ انقلاب، ارزش‌ها و خون بهای شهیدان، زبان گویا و مطالبه‌گر حقوق آنان باشیم. مصرانه از شخص آیت الله رئیسی درخواست میکنیم، به داد استان گیلان برسند و با اعزام نمایندگان ویژه به مطالبات فعالان دغدغه‌مند دوران انتخاباتی خویش رسیدگی نمایند.

وی با اشاره به وضعیت ناهنجار فرهنگی گیلان، به دستورات ناصحانه نماینده محترم ولی فقیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر برخورد و جلوگیری از ورود هنجارشکنانه بی‌حجاب‌های هتاک در جایگاه کارمند و مراجعه کنندگان ادارات و… اشاره کرده و گفت: نماینده رسمی دولت عوض گوش کردن به نصایح نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و همچنین جلوگیری از روند انتصابات غیر همسو با دولت در بدنه اجرایی گیلان، با مسئول سلامت جان انسان‌ها برخورد غیرمعقول کرده و با گذشت دو ماه از انتصاب شخصیت علمی، متخلق و بدون حاشیه رئیس جدید علوم پزشکی استان، از حضور ایشان که متولی سلامت جان مردم است در جلسات شورای اداری استان جلوگیری کرده و به واسطه بعضی از نمایندگان غیرمسئول و قانون شکن، به دنبال حذف ایشان است.

این روحانی جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس با بیان اینکه بعلت ارتباط و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکنون تغییرات و انتصابات امیدوار کننده‌ای توسط سرپرست فعلی صورت گرفته است، یادآور شد: انتطار ما از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شخص استاندار بر این است که بیش از این موجب ناامیدی مردم و امت ولایتمدار نگردیده و با آبروی انسانهای خدوم، معتبر و مورد احترام قاطبه‌ی صنف، بازی نکنند که به یقین موجب خشم الهی و نفرین حقداران (امام و شهیدان) خواهند بود.

Share