با بادمجان با سر افتادم تو حوض ثروت

هزاران سال است که از بادمجان دلمه ای و انواع دیگر بادمجان در طب سنتی به عنوان یک دارو استفاده می شود این میوه دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

سومین مرد ثروتمند جهان بافت می‌گوید:”درها را ببندید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم، سعی کنید وقتی دیگران بزدل هستند، جسور باشید و برعکس وقتی دیدید سایر ثروتمندان خیلی حریص و جسور هستند شما عقب‌نشینی کنید و محتاط باشید.” این روش برای من کارآمد بود و من با استفاده از این روش توانستم در بازار کار انواع بادمجان به موفقیت برسم و ثروتمند شوم. در ادامه مطلب برایتان شرح خواهم کرد که چگونه به ثروت رسیدم.

بادمجان دلمه ای

هزاران سال است که از بادمجان دلمه ای و انواع دیگر بادمجان در طب سنتی به عنوان یک دارو استفاده می شود این میوه دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

بادمجانهای موجود در سطح بازار به دو نوع قلمی و دلمه ای تقسیم می شوند.

البته به بادمجانهای دلمه ای، بادمجان لامپی نیز گفته می شود که دلیل نامگذاری بادمجانها شکل ظاهری آنها می باشد.

یعنی بادمجانهای دلمه ای یا لامپی ظاهری گرد مانند و به شکل لامپ را دارا هستند و بادمجانهای قلمی دارای ظاهری کشیده می باشند.

بادمجانهای دلمه ای اغلب به کشورهایی همچون روسیه، قطر، امارات، عراق و دیگر کشورهای حوزه خلیح فارس و خاورمیانه صادر می شود و برای صادرات این نوع محصول باید شرایط خاصی را لحاظ نمود تا مانع خراب شدن کالا شوید.

قابل ذکر است بادمجانی که کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به صورت کاملاً ارگانیک تولید می شود و محصولی است که پوستی صاف و شفاف دارد در نتیجه قیمت نهایی آن نیز نسبت به دیگر محصولات هم نوع خود بیشتر می باشد.

بادمجان سرخ شده

به افرادی که به دنبال قیمت بادمجان سرخ شده هستند باید بدانند که بادمجان سرخ شده بسته به حجم و کیفیتی که دارد قیمت گذاری میشود.

بادمجان سرخ شده یکی از محصولاتی است که کار شما را موقع آشپزی راحت میکند.

شما میتوانید بادمجان سرخ شده را از فروشگاه ها یا در خانه تهیه کنید.

سرخ کردن بادمجان کار نسبتا حساسی میباشد چرا که اگر به درستی صورت نگیرید حجم زیادی روغن میبرد و همینطور چربی بالایی به خود جذب میکند.

اگر بخواهید بادمجان سرخ شده را در خانه تهیه کنید باید در سرخ کردن حواستان باشد چرا که فقط یک دقیقه از آن غافل شوید میسوزد.

بهتر است بادمجان سرخ شده را از بیرون تهیه کنید یا سرخ کردن آن را در بالکن یا حیاط خانه انجام دهید.

زمانی که سرخ کردن بادمجان را در خانه انجام دهید خانه شما تا مدت ها بوی بدی به خود میگیرد.

بادمجان کبابی خانگی

بادمجان کبابی خانگی از غذاهای محبوب خطه شمال کشور می باشد که طعم لذیذ آن سبب شده در سفره های مردم کشورمان قرار بگیرد.

امکان ندارد کسی ایرانی باشد و علاقه ای به بادمجان کبابی خانگی نداشته باشد زیرا یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی است.

در تهیه ی غذاهای بسیاری از بادمجان کبابی خانگی استفاده می شود و برخی برای تهیه ی یک کشک بادمجان خوشمزه و بی نظیر از آن استفاده می کنند.

Share