طی احکامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

انتصاب سرپرستان جدید آموزش و پرورش مناطق کوچصفهان و خشکبیجار+ سوابق

طی احکامی از سوی محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان مجتبی صادق پور به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان و محمد گلچین به سمت رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی احکامی از سوی محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان “مجتبی صادق پور” به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان و محمد گلچین به سمت رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار منصوب شدند.

 در حکم انتصاب ” صادق پور” با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های دولت مردمی ایران قوی با عزم جهادی و انقلابی تاکید شده است.
مجتبی صادق پور، متولد ۱۳۶۳ و دارای ۱۳ سال سابقه آموزشی و مدیریتی است.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار و ریاضی می باشد و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان از سمت‌های پیشین وی محسوب می شود.
همچنین از زحمات و تلاش های « جابر دادفر» در دوران ریاست آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان تقدیر شد.

 

در حکم انتصاب ” گلچین” با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های دولت مردمی ایران قوی با عزم جهادی و انقلابی تاکید شده است.
محمد گلچین، متولد ۱۳۶۰ و دارای ۱۲ سال سابقه آموزشی و مدیریتی است.
وی دارای مدرک دکتری تخصصی علوم ورزشی می باشد و مدیریت مدارس خشکبیجار از سمت‌های پیشین وی محسوب می شود.
همچنین از زحمات و تلاش های « علیرضا گلچین» در دوران سرپرستی آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار تقدیر شد.

 

Share