مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این عملیات در ساعت: ۲۰:۳۰ دقیقه شامگاه شب گذشته آغاز و با فعالیت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بیش از ۲ ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان «گردنه لاریخانی» تعداد هفت خودرو (با بیست و یک سرنشین) به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها متوقف شده که با اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با تلاش رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل یک تیم از پایگاه آغوزی سیاهکل عازم منطقه شد.

غلامی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی، نصب زنجیرچرخ خودروها و درمان سرپایی یک مصدوم اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این عملیات در ساعت: ۲۰:۳۰ دقیقه شامگاه شب گذشته آغاز و با فعالیت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بیش از ۲ ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

سیاوش غلامی تاکید کرد: هموطنان جهت طی عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

Share