شهردار کلاچای خبر داد؛

از نصب المان “کلاچای” تا طرح ساماندهی و زیباسازی تابلوی ورودی شهر

“مهدی رشاد ” از تعویض کله قندهای فرسوده و نصب کله قندهای جدید ترافیکی خبر داد و در جریان بازدید، هدف از انجام این کار را بالا رفتن سطح ایمنی، افزایش دید رانندگان، جلوگیری از انحراف رانندگان از مسیر و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کلاچای در تشریح عملکرد مدیریت شهری کلاچای در دوماه اخیر سال جاری گفت: آئین بزرگداشت سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدسو افتتاح تندیس یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پارک شهدای گمنام از جمله برنامه ها بوده است.

“مهدی رشاد ” از نصب المان “کلاچای” در ورودهای غربی و شرقی شهر کلاچای خبر داد و افزود: طرح ساماندهی و زیباسازی تابلوی ورودی شرقی شهر کلاچای و اجرای طرح زیباسازی ادارات، نهادها و فضای آموزشی متناسب با همان ادارات از دیگر برنامه های مدیریت شهری بوده است.

وی همچنین از نصب و راه اندازی سیستم روشنایی بر روی پل ورودی غربی شهر کلاچای خبر داد.

شهردار کلاچای با اشاره به تعویض کله قندهای فرسوده و نصب کله قندهای جدید ترافیکی در ورودی شرقی این شهر گفت: هدف از انجام این کار را بالا رفتن سطح ایمنی، افزایش دید رانندگان، جلوگیری از انحراف رانندگان از مسیر و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار بوده است.

 

Share