در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا مطرح شد؛

از ساخت سردخانه نگهداری واکسن تا اخذ مجوز دریافت یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان آستارا

با تقدیر از تلاش های دکتر فرید بصیری مقدم، دکتر حسین احمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بندر آستارا در این آیین با اشاره به تلاش اقدامات قابل توجه دولت در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: در دوران کرونا بیش از ۱۸۰ هزار دوز واکسن کرونا به مردم آستارا تزریق شد و ساخت سردخانه نگهداری واکسن با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومانی، تجهیز مرکز درمانی شبانه روزی لوندویل، استقرار واحد بیماری هاری در بیمارستان شهید بهشتی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقا کیفیت درمان و افزایش رضایت مندی مردم در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا و پیگیری حضور ۱۱ پزشک اورژانس در بیمارستان گوشه ای از اقدامات قابل توجه دولت در حوزه بهداشت و درمان است.

عنایت رضایی‌پور با اشاره به نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بیان کرد: با کمک خیرین و مردم ۱۳۸ کپسول اکسیژن برای بیمارستان شهید بهشتی دریافت شد و همچنین مجوز دریافت یک دستگاه آمبولانس برای شهرستان اخذ شده و در آینده نزدیک به مجموعه بهداشت و درمان بندر آستارا اضافه خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین بیان کرد: حضور تجار و خیرین یک ظرفیت مهم برای رفع موانع و مشکلات شهرستان بوده و با بهره گیری از این توان می توان بسیاری از نواقص را برطرف کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت برای افزایش سطح سلامت جامعه اظهار کرد: هیچ خدمتی بالاتر از نجات انسان ها از درد و رنج بوده و زحمات کادر درمان همواره قابل تقدیر است.

غلامرضا مرحبا با اشاره به کمبود تجهیزات درمانی در بندر آستارا تصریح کرد: کادر درمان ما در این شهرستان با دستان خالی به جنگ بیماری رفته و مشکلات بهداشت و درمان آستارا باید در کمترین زمان ممکن حل شود.

مرحبا با اشاره به لزوم تجهیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا بیان کرد: در ۳ سال گذشته تجهیزات و امکانات قابل توجهی برای این بیمارستان با پیگیری های مداوم دریافت شده اما کافی نبوده و مسئولان استان باید به طور ویژه این شهرستان مرزی و حساس را در نظر بگیرند.

با تقدیر از تلاش های دکتر فرید بصیری مقدم، دکتر حسین احمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

Share