امام جمعه رودسر:

اجازه نمی‌دهیم عده‌ای وطن فروش به ارزش‌های نظام آسیب وارد کنند

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه دشمن اساس نظام اسلامی را هدف قرار داده است گفت: اجازه نخواهیم داد یک عده وطن فروش به همه ارزشهایی که برای آن شهید دادیم آسیب وارد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از شبستان، تقی روحانی در جمع کانون بازنشستگان آجا شهرستان رودسر اظهار داشت: همان کشورهای مدعی حقوق بشر که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند در این دو ماه اخیر در اغتشاشات عده زیادی از مردم را کشتند.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه در این چند روز نیروهای مسلح سینه سپر کرده و مانع از به هم ریختن امنیت جامعه شدند عنوان کرد: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به بسیج بوده و هست و ما همه مدیون نیروهای مسلح نظام اسلامی هستیم.

روحانی اظهار داشت: امروزه همه ما در این محفل جمع شدیم تا خدمت مقام معظم رهبری عرض کنیم اجازه نخواهیم داد یک عده وطن فروش به همه ارزش‌هایی که برای آن در طول این چند سال زحمت کشیدیم و شهید دادیم، آسیب وارد کنند.

وی توجه عملی‌ و واقعی به بازنشستگان همچون شاغلان نیروهای مسلح را خواستار شد و ابراز شد: امروز هر چه خدمت به بازنشستگان کل کشور خصوصا لشکری و مرزداران که سینه سپر کردند انجام شود باز هم جای کار دارد زیرا زمانی که دشمن برای این دولت و ملت دندان تیز کرده بود همین نیروهای بازنشسته در میدان بودند و جانفشانی کردند.

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه دشمن اساس نظام اسلامی را هدف قرار داده است اضافه کرد: برای دشمن نیروی انتظامی، ارتشی، بسیجی و پاسدار و روحانی فرقی ندارد و او تنها میخواهد افرادی که امنیت و اسلام ناب را در این کشور حاکم کردند از اساس نباشند.

روحانی تصریح کرد: به واقع صحنه امروز، صحنه نبرد است و اینکه دشمن مساجد و قرآن را آتش میزند میخواهد به ما بفهماند که با همه دینمان مخالف است اما ما هم به آنان می‌گوییم که با همه دنیای آنان مخالفیم.

وی هفت آذر را مناسبی که هرگز نباید از اذهان مردم شهید پرور کشورمان پاک شود خواند و ادامه داد: توصیه اکید مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایی که دارند این است که ما راهی را که آمدیم از این راه متزلزل نشویم و همچنان ثابت قدم بمانیم زیرا دشمن قصد دارد ما را متزلزل کند.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه ما امروز در حال نبرد فرهنگی با دشمن هستیم خاطرنشان کرد: امروز دشمن همانند دوران رضاخانی علنا چادر از سر زنان ما بر می‌دارد و با خدا و دین ما در حال مبارزه است بنابراین بر ما واجب است هوشیارانه در میدان باشیم.

Share