رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تشریح کرد:

جزییات تصادف منجر به فوت در محور «رشت-امامزاده هاشم»

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو نیسان در محور «رشت-امامزاده هاشم»، یک نفر جان‌باخت و ۴ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو نیسان در محور «رشت-امامزاده هاشم»، یک نفر جان‌باخت و ۴ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو باری نیسان در مسیر رشت به امامزاده هاشم جنب پمپ بنزین، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت خلاف جهت در مسیر شمال به جنوب بوده که به علت عبور از مسیر ممنوع و نقض ماده ۱۲۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی با خودرو وانت نیسان برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان سواری پژو پارس جان باخت و ۴ سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی و عمده وقوع حوادث ترافیکی و تصادفات شدید، رانندگی تهاجمی و ارتکاب تخلفات حادثه‌سازی همچون حرکت خلاف جهت و عبور از محل ممنوع است.

فوت جانکاه یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اثر سانحه رانندگی

در پی وقوع حادثه رانندگی در محور مواصلاتی رشت-تهران و برخورد سواری پژو پرشیا با وانت نیسان، آرمین کیانی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جان باخت و همچنین عرشیا حاتمی، دانشجوی دندانپزشکی و امیررضا برزگر، دانشجوی رشته پزشکی نیز به‌شدت مصدوم شدند.

به گفته جمشید محمدی، سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، مرکز اورژانس استان پس از اطلاع از این حادثه، سه گروه فوریت‌های پزشکی را به محل حادثه اعزام کرد.

بنا بر اعلام این مسئول دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آرمین کیانی از مصدومان این سانحه براثر شدت جراحات در دم جان‌باخته است.

محمدی همچنین بیان کرده، سرنشینان دیگر این خودروی سواری هم مجروح و پس از اقدامات درمانی اولیه نیروهای اورژانس، به بیمارستان پورسینای رشت منتقل‌شده‌اند.

Share