راننده ۵۵ ساله به شدت مصدوم شد

محبوس شدن راننده در پی سقوط و واژگونی پراید در رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت اظهار کرد: یکدستگاه خودروی سواری پراید، به علتی پس از خارج شدن از مسیر اصلی خود به داخل نهر کنار جاده سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه محبوس شدن راننده خودروی سواری در ساعت ۸:۴۷ صبح امروز ۱۶ مرداد ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۵ تن از آتش نشانان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه این حادثه در جاده تهران روبروی پایانه رخ داده بود، افزود: یکدستگاه خودروی سواری پراید، به علتی پس از خارج شدن از مسیر اصلی خود به داخل نهر کنار جاده سقوط کرد.

مومنی ضمن اشاره به محبوس شدن راننده در داخل خودرو افزود: تیم نجات آتش نشانان اعزامی از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی سریعا نسبت به ایمن سازی و نیز خارج کردن راننده مصدوم به بیرون از خودرو اقدام کردند.

وی علت حادثه را توسط کارشناسان در دست بررسی خواند و ادامه داد: راننده ۵۵ ساله که به شدت از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

Share