فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری راننده‌ا‌ی در رشت که پس از فرار با ۳ عابر پیاده و ۱۳ خودرو برخورد کرد!

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی مالک و توقیف خودرو متواری پس از برخورد با ۱۳ خودرو و ۳ عابر پیاده ظرف کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی مالک و توقیف خودرو متواری پس از برخورد با ۱۳ خودرو و ۳ عابر پیاده ظرف کمتر از یک ساعت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: ساعت ۱۲ روز جاری یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکی در بلوار منظریه رشت پس از ایراد خسارت به ۳ دستگاه خودرو و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در خیابان امام خمینی و بلوار لاکانی در حین فرار از صحنه، با ۱۰ دستگاه انواع خودرو دیگر برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خودروی متواری در تقاطع چهارراه پورسینا با ۳ عابر پیاده برخورد و آنها را نیز مجروح کرد افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام ظرف کمتر از یک ساعت خودرو متواری به صورت بلاصاحب توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در یکی از کوچه‌های فرعی بلوار لاکانی شناسایی و کشف شد.

سردار ملکی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و لزوم برخورد با رانندگان پر خطر، دستگیری مالک در دستور کار قرار گرفت که با تلاش ماموران پلیس آگاهی ظرف مدت کمتر از یک ساعت مالک خودرو شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه جراحت ۳ عابر پیاده سطحی بوده و اقدامات درمانی آنها در حال انجام است خاطرنشان کرد: مالکانی که خودرو‌های آنها در این حادثه دچار خسارت شده‌ می‌توانند به کلانتری ۱۲ شهر رشت مراجعه و با تشکیل پرونده، از این راننده متخلف شکایت کنند.

Share