نماینده رودبار:

گودرزوند چگینی: در کشور اتفاقی نیفتاده که قیمت ارز هر روز افزایش می‌یابد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم» اظهار کرد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم به موضوع تنظیم بازار و همچنین افزایش قیمت‌ها که متاثر از افزایش قیمت ارز در کشور است، ورود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت های جام جهانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم به هیات های ورزشی شهرستان ها که منابع مالی ندارند توجه ویژه‌ای کند.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته کتابخوانی، از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست تا به کتابخانه‌های کشور توجه ویژه داشته باشند.

این نماینده مجلس در پایان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم به موضوع تنظیم بازار و همچنین افزایش قیمت‌ها که متاثر از افزایش قیمت ارز در کشور است، ورود کند؛ در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

Share