شکست های بزرگ من را ثروتمند کرد

کسانی به موفقیت های بزرگ و عظیم دست پیدا می کنند که قطعا جرئت تن دادن به شکست های بزرگ را داشته باشند.فعالیت در حوزه حبوبات مرا با شکست های زیادی مواجه کرد اما نتیجه آن چیزی شد که آرزویش را داشتم.

کسانی به موفقیت های بزرگ و عظیم دست پیدا می کنند که قطعا جرئت تن دادن به شکست های بزرگ را داشته باشند.فعالیت در حوزه حبوبات مرا با شکست های زیادی مواجه کرد اما نتیجه آن چیزی شد که آرزویش را داشتم.

حبوبات ایرانی

صادرات حبوبات ایرانی به عراق یکی از خطوط صادراتی ایران در زمینه ی تجارت با عراق می باشد. متاسفانه و یا خوشبختانه، عراق یک کشور جنگ زده است که فعلا تمام تلاشش این است که بتواند دوباره بر تامین نیازهای بازار داخلی اش تسلط پیدا کند. این کشور به دلیل آسیب هایی که در طی جنگ و کشمکش های مختلف به آن وارد شده، تقریبا هیچ گونه قوتی برای عرض اندام در بازار داخلی را هم ندارد و به هیچ وجه تولیدات داخلی این کشور، کفاف نیازهایش را نخواهد داد. صادرات حبوبات به عراق یک تجارت پرسود، هم برای ایران و هم برای خود عراق است. چرا که طی این پروسه ی تجاری، حبوباتی با کیفیت عالی و درجه ی یک، با قیمت تمام شده ی بسیار مقرون به صرفه، روانه ی بازار عراق می گردند.

حبوبات

در میان تمام حبوبات، لوبیا از اهمیت بالایی برخوردار است، البته هر کدام از حبوبات خاصیت خود را دارند، ولی لوبیا سرشار از فیبر و آمینو اسید و پروتئین است و مواد معدنی آن از بقیه بیش‌تر است و یکی از امتیازات آن این است که در میان سایر حبوبات راحت تر هضم می‌شود.حبوبات همانطور که خود می‌دانید نفخ آور است و ممکن است که برای دستگاه گوارشی شما کمی مشکل ایجاد کنند، برای رفع آن حبوبات را باید از شب قبل خیس کنید و در هنگام پختن نیز زمان زیادی را اجازه دهید بر روی شعله‌ی ملایم پخته شود.

حبوبات لپه

حبوبات لپه با داشتن مقادیر بالایی فیبر می‌تواند به تنظیم سطح قند خون کمک کند. فیبر محلول موجود در لمه موجب کاهش میزان جذب قند می‌شود و از این طریق به موجب انتشار تدریجی گلوکز و کاهش سرعت آزاد سازی گبدکز در بدن می‌شود. در نتیجه لپه می‌تواند مانع از افزایش قند خون در افراد مبتلا به دیابت شود. لپه منبعی غنی از آهن و فولات است و مصرف آن موجب افزایش تولید گلبول‌های قرمز خون شده و از این طریق از ابتلا به کم‌خونی جلوگیری کرده و باعث درمان کم خونی و آنمی می‌شود. لپه با داشتن فسفر و کلسیم می‌تواند یک گزینه مناسب برای تقویت استخوان‌های بدن بوده و می‌تواتد یک گزینه مناسب برای کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان باشد. لپه سرشار از مولیبدن است که به سم زدایی و پاکسازی کبد از سولفیت‌ها کمک کرده و می‌تواند موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های کبد شود.

Share