وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

سجادی: مطالب مطرح شده در رابطه با محرومیت فوتبال ایران هیچ پایه و اساسی ندارد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مطالب مطرح شده از سوی ضد انقلاب در رابطه با محرومیت تیم ملی فوتبال ایران هیچ پایه و اساسی ندارد، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور مقتدارنه تیم ملی در جام جهانی از سوی وزرات ورزش و فدراسیون فوتبال انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تسنیم، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برای بازدید، آیین افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی که به همت وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی و نمایندگان به ویژه نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی آماده شده بود به پلدختر آمدم.

وی افزود: با استفاده از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان و تاکید ایشان برای توجه به پلدختر و نظر مساعد در ستاد در زمان تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای ورزش استان در نظر گرفته شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری و ۱۵ میلیارد تومان هم قبل از آن برای مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده عنوان کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری خیلی خوب و بهینه در مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده است که این راه را باز هم ادامه می‌دهیم و از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان از استان‌های پیشرو در عرصه‌های ورزشی است بیان کرد: برای ورزش استان لرستان در قسمت‌های مختلف که نیاز به توجه و رسیدگی دارند از سایر ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

سجادی با بیان اینکه به فوریت با معاون امور جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم که اتفاقات مهمی از محل اعتبارات جوانان در نظر بگیریم، گفت: ساماندهی کلی برای خانه‌های جوان، فعالیت سمن‌ها، اوقات فراغت جوانان و برنامه‌های تکمیلی و یک بازبینی در نوع کیفیت اعطای وام‌های ازدواج و اشتغال برنامه‌هایی است که برای جوانان پیش‌بینی کردیم، چون حق استان لرستان بیشتر از این مقدار است و ما هم وظیفه داریم که دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به استان لرستان را انجام دهیم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: آرزو می‌کنیم با همین شرایط خوب و کیفیت خوبی که دارند تیم به مسابقات جام جهانی اعزام شود، دو بازی تدارکاتی پیش رو دارند یک بازی در تهران و یک بازی دیگر در دوحه قطر انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش انجام شده تا به شکل خوبی این تیم دور هم جمع شوند، چند مرحله بازبینی فنی و دوره‌های اردویی کوتاه مدت را کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه‌ریزی کرده، بررسی‌های فنی را برای بازیکنان که در ایران بودند را خوب انجام دادند و یک سری بازیکنانی که در خارج از کشور حضور دارند.

سجادی با اشاره به اینکه به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در ادوار گذشته را در این دوره داریم و اهالی فوتبال خیلی به این تیم امیدوار هستند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های دقیق و تخصصی صورت گرفته و طبق گزارشات ارائه شده عاری از هرگونه حاشیه است و حمایت‌ها ما از تیم ملی را انجام داده و کارهای دیگری را برای تکمیل روحیه بیشتر تیم ملی در نظر داریم.

وی افزود: تیم ملی یک بازی تدارکاتی را در تهران انجام داده و در روزهای ۲۱ یا ۲۲ آبان به مسابقات اعزام می‌شوند و بعد از استراحت و تمرینات اولیه در دوحه قطر یک بازی تدارکاتی با تونس را انجام می‌دهند و برای بازی نخست که با انکلیس است آماده می‌شوند و ما هم برای آنها دعا کرده و آرزوی موفقیت می‌کنیم، همه مردم ایران به نتایج این تیم امیدوار هستند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با تلاش ضد انقلاب برای محرومیت فوتبال ایران عنوان کرد: ضدانقلاب دوست ندارد آرامش و توفیقات ایران را ببیند و همیشه لذت و شادی آنها در اقداماتی بر ضد ایران است.

وی بیان کرد: مطالب مطرح شده درباره تیم ملی فوتبال هیچ پایه و اساسی ندارد و برنامه‌ریزی لازم و قطعی برای حضور تیم ملی در مسابقات انجام شده است، هیچ خبر منفی ما نداریم.
سجادی گفت: در دو هفته گذشته یک نشریه انگلیسی پیشنهادی بر ضد تیم ملی ایران مطرح کرده بود که این حواشی نمی‌تواند ذهن ما را مشغول کند، این اظهارنظرها از اصول مدیریت و قوانین حاکم بر ورزش دنیا به دور است، دوست دارند که در این شرایط به درگیری ذهنی مردم ایران اضافه کنند.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال محبوب همه مردم ایران است و با اقتدار به مسابقات جام جهانی اعزام می‌شود که امیدواریم با عملکردشان دل مردم، رهبری و هیئت دولت را شاد کنند.

سجادی گفت: همه ما یک بار دیگر در کنار تیم ملی قرار می‌گیریم و دعا می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کند، بازیکنان تیم ملی فرزندان کشور، انقلاب و نظام هستند.

Share