راه کسب ثروت تنها با تولید خشکبار برای من هموار شد

امروز که ثروت زیادی را دارا می باشم، می دانستم که تولید و فروش خشکبار من را به آرزوهای دیرینه ام می رساند. تا جایی که هر بار با دیدن خشکبار احساس خوبی در من پدیدار می شد.

امروز که ثروت زیادی را دارا می باشم، می دانستم که تولید و فروش خشکبار من را به آرزوهای دیرینه ام می رساند. تا جایی که هر بار با دیدن خشکبار احساس خوبی در من پدیدار می شد.

خشکبار ایرانی

خواص بی نظیر خشکبار ایرانی، کیفیت و قیمت مناسب ۳ نکته کلیدی است که سبب شده تا کشورهای زیادی متقاضی خرید خشکبار ایران باشند؛ به همین جهت بازار اتحادیه اروپا به اصلی ترین مرکز تجارت جهانی خشکبار تبدیل شده است.
کشور ایران به جهت داشتن ۳ کلید در صادرات خشکبار یعنی ظرفیت بالا در تولید، کیفیت و قیمت مناسب موفق شده به عنوان یکی از صادر کنندگان بزرگ این محصولات در جهان شناخته شود.
کیفیت و مرغوبیت خشکبار ایرانی توجه بسیاری از کشورها به خصوص اتحادیه اروپا را به خود جلب کرده است و بازارهای اروپا یکی از مقاصد صادراتی ایران هستند که متقاضی خشکبار ایرانی می باشند.
علاوه بر بازارهای اروپایی کشور امارات نیز یکی دیگر از مقاصد هدف صادرات خشکبار ایرانی است که در این خصوص با میلاد سرمستی یکی از مذاکره کنندگان تجاری مجموعه آراد برندینگ وارد مذاکره شده است.

خشکبار

صادرات خشکبار به عمان در کشور توسط شرکت های تجاری دولتی، نیمه دولتی و خصوصی معتبر انجام می شود.
کارشناسان و ناظران فعال در این مراکز با دانش و تخصص خود مشغول فعالیت می باشند و می کوشند محصولی با کیفیت عالی را با قیمت مناسب و به بهترین شکل به کشورهای متقاضی همانند عمان صادر نمایند.
صادرات و واردات آنلاین در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم و متداول می باشد و فروشندگان، تولید کنندگان و خریداران برای تسریع و سهولت در امر خرید و فروش به مراکز فروشگاهی اینترنتی مراجعه می‌کنند.

خشکبار فله

امروزه با ورود و نیز مراجعه به مراکز معتبر و همچنین بازار تهران به دو روش حضوری و غیر حضوری می توان لیست قیمت خشکبار فله با کیفیت درجه یک را جویا شد که این بازار و مراکز معتبر نقش اساسی و مهم در تعیین قیمت محصول دارند و توانسته اند با عرضه و فروش مستقیم و بی واسطه محصول آن را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خاص خود قرار دهند که عرضه محصول با این روشها بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.
بنابراین از موارد و فاکتورهای مهمی که می توانند در تعین قیمت محصول بسیار تاثیر گذار باشند می توان به مواردی همچون: کیفیت، نوع خشکبار، میزان حجم و وزن، تنوع طعم و مزه، اندازه ریز و درشت بودن محصول، استاندارد، صادراتی، فله ای و بهداشتی بودن محصول، نحوه تولید، توزیع و بسته بندیهای دارای نشان سیب سبز سلامت جهانی، نحوه خرید و فروش عمده، منطقه تولید، کاهش نرخ تورم در کشور، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، شرکتهای تولید کننده و برند معتبر و غیره اشاره نمود که بر اساس این موارد از قیمت متفاوتی برخوردار بوده که به طور یقین هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد از قیمت گرانتری نیز برخوردار خواهد شد.

Share