سرهنگ جوانمردی اعلام کرد:

دستگیری اعضای باند حفاران غیرمجاز در رودسر | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: از متهمان تعدادی از ادوات حفاری از قبیل بیل و گلنگ کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر گفت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در حوالی روستای «جیرکول» بخش رحیم‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۳ نفر را حین حفاری دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان ۳۹، ۴۴ و ۵۵ ساله گودالی به طول یک متر و به عمق ۲ و نیم متر حفاری کرده بودند، اظهار داشت: از متهمان تعدادی از ادوات حفاری از قبیل بیل و گلنگ کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اعلام اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قومی است و باید به عنوان میراث آیندگان محافظت شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share