سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در رشت | متهم به همراه ۴ نفر از همدستانش دستگیر شد

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از مناطق شهر رشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع، متهم این پرونده و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس با هماهنگی قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم مورد نظر را به همراه ۴ نفر از همدستانش دستگیر و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

سرهنگ احمدپور بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با تاکید بر استمرار طرح مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله موادمخدر بیشتر در خانواده‌های پرتنش فراهم می‌شود، والدین باید روابط صمیمانه‌ای با فرزندان خود داشته باشند و در تربیت صحیح آنها بکوشند.

Share