ترغیب مشتری برای خرید بیشتر موجب موفقیت شما می شود

یکی از مهم ترین قسمت های تجارت رب انار، بحث کیفیت محصولات است. محصولات خود را باید به نحوی تعیین کنید که مشتری را ترغیب به خرید بیشتر بکنید.

یکی از مهم ترین قسمت های تجارت رب انار، بحث کیفیت محصولات است. محصولات خود را باید به نحوی تعیین کنید که مشتری را ترغیب به خرید بیشتر بکنید. حتی اگر امکانش وجود دارد باید از میزان سود خود بکاهید تا بتوانید بهترین فروش را داشته باشید.

رب انار خالص

برای اینکه از تمام خواص رب انار خالص بهره ببرید باید نوع خالص آن را خریداری نمایید زیرا اگر افزودنیهای دیگر درآن وجود داشته باشد خواص آن کاهش می یابد برخی ازتولید کنندگان برای داشتن سود بیشتر در رب انارها از لبو برای دادن رنگ و طعم شیرین همچنین از میوه های ترش دیگری مثل آلوچه جهت طعم بهتر یا از آرد برای غلظت بیشتر استفاده می کنند. برای فهمیدن اینکه آیا رب انار خالص است یا خیر راهی به شما آموزش می دهیم برای اینکار مقدار دو قاشق از رب انار را در نصف لیوان آب به خوبی مخلوط نمایید اگر مخلوط به دست آمده سفت شد صد در صد از آرد استفاده شده است.

رب انار ساوه

همانطور که می دانید انار دارای مقادیر ویتامین سی می باشد رب انار ساوه می تواند در اندازه های مختلفی تولید شود و مورد استفاده قرار گیرد این محصول دارای پتاسیم، فیبر، مقداری آهن، ویتامین سی، کربوهیدرات، سدیم، اسیدفولیک، منگنز، پلی فول، قند، اسید اولایژیک، ویتامین آ و دارای ویتامینهای گروه ای می باشد که می تواند برای بدن بسیار مناسب باشد. خوردن این محصول کاهنده کلسترول بوده این محصول با داشتن مقدار زیادی ماده پلی فول باعث کنترول و پایین آوردن کلسترول بد خون بنام LDL می شود و اجازه نمی دهد در رگهای خونی باعث تجمع پلاکتهای چربی شود و از گرفتگی عروق قلبی جلوگیری می کند. بالا بودن کلسترول بد خون به تمامی شریانهای بزرگ قلبی و رگهای گردن تاثیر گذاشته و موجب گرفتگی آنها بعد از مدت زمانی مشخص می شود و این موجب می شود تا دچار سکته های قلبی یا مغزی شود و بهترین گزینه پیشگیری قبل از درمان می باشد. همچنین استفاده از رب انار ترش و خوردن آب انار در رژیمهای غذایی برای کسانی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند بسیار مناسب است.

رب انار صنعتی پره دار

ازخواص رب انار صنعتی پره دار می توان به کاهش تهوع در دوران بارداری، کاهش وزن، کاهش کلسترول خون، هضم راحت غذا، جلوگیری از آلزایمر، درمان پروستات، کاهش فشارخون، پیشگیری ازپیری زودرس، تسکین دهنده ی خارش های بدن، برطرف کننده ی اسهال، تصفیه ی خون، پیشگیری ازسرطان  یادکرد. ازمضرات استفاده بیش از حد آن می توان به آلرژی، مشکلات پوستی، تورم صورت، درد و تورم در دهان، کالری زیاد و قند فراوان اشاره کرد. آب انار سرشار از ویتامینE، A، C است. از خواص آن می توان به کاهش خطرابتلا به سرطان، درمان اسهال، درمان کم خونی، بازسازی غضروف، خطر زایمان زودرس، گرفتگی عضلات و شادابی پوست اشاره کرد. انار سرشاراز ویتامین های بسیارازجمله فیبر، پروتئین، فولات، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین K می باشد. ازفواید انارمی توان کنترل سرطان سینه،جلوگیری از سرطان پروستات، کنترل فشار خون، افزایش رشد مو،حفظ سلامت دندان نام برد. برای جلوگیری ازفاسد شدن انار میتوان  فراورده های مختلفی از جمله رب انار، آب انار و روغن هسته انار تهیه کرد.

Share