با این پارچه آرزوهایتان را در آغوش بگیرید و ثروتمند شوید

الیاف پارچه های نخی از گیاه پنبه تولید می شوند. الیاف پنبه یکی از پرمصرف ترین الیاف در دنیا می باشد. بر اساس کیفیت و ضخامت نخ های پنبه ای کاربرد آن ها مشخص می شود. الیاف پنبه ای با ضخامت زیاد برای فرش و گلیم مورد استفاده قرار می گیرد.

با خواندن این مقاله دنیایی شادتر خواهید داشت ما قصد داریم راه های ثروتمندن شدن را به شما نشان دهیم. برای هر شخص پول و سود بسیار مهم است برای بدست آوردن پول کافی است کسب و کارتان را با پارچه راه اندازی کنید و در آینده به یکی از ثروتمندان تبدیل می شوید. در ادامه چند نوع از انواع پارچه را بررسی می کنیم.

پارچه ویسکوز

الیاف ویسکوز بر خلاف تصور عمومی الیافی هستند که پایه طبیعی دارا بوده و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی (سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف پارچه ویسکوز(ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد این است که این الیاف همچون کاغذ که در آن ابتدا چوب درختان تبدیل به خمیر می شود و پس از آن طی یک فرایند محصول نهایی که همان کاغذباشد تولید می گردد؛ این الیاف نیز دقیقا اینگونه می باشند. لذا از آنجا که تولید این الیاف به دست بشر تهیه می گردد به آن الیاف “بشر ساخته” گفته می شود. اما باید بدانید که الیافی چون نایلون و پلی استر هم بشر ساخته هستند ولی از نوع کاملا مصنوعی (پایه این الیاف مشتق شده از مواد نفتی است)، این در حالی است که الیاف ویسکوز از این حالت متفاوت بوده و “ بشر ساخته بازیافتی” هستند.

پارچه نخی

پارچه نخی در ضخامت های مختلف و گرماژ های متنوع تولید می شود. بر اساس ضخامت و گرماژ و کیفیت و تکمیل الیاف و پارچه، کاربرد و قیمت پارچه تعیین می شود. در ادامه ویژگی پارچه نخی را بررسی خواهیم کرد. الیاف پارچه های نخی از گیاه پنبه تولید می شوند. الیاف پنبه یکی از پرمصرف ترین الیاف در دنیا می باشد. بر اساس کیفیت و ضخامت نخ های پنبه ای کاربرد آن ها مشخص می شود. الیاف پنبه ای با ضخامت زیاد برای فرش و گلیم مورد استفاده قرار می گیرد. الیاف نازک تر و ظریف تر برای بافت پارچه های مختلف مصرف می شود. به عنوان مثال برای بافت پارچه چلوار از الیاف ارزان قیمت پنبه که کیفیت پایین تری دارند استفاده می شود. اما پارچه های نخی یا پارچه های پنبه ای از الیاف با کیفیت بالا و بسیار ظریف بافته می شوند.

پارچه ملحفه ای

از زمان‌های قدیم تا به امروز تهیه لوازم خواب مناسب، باکیفیت و راحت اهمیت داشته است زیرا ما یک سوم از عمر خود را استراحت می‌کنیم. از اولین ملزومات خواب ملحفه است که در بازار طیف گسترده‌ای از انواع طرح‌ها و مدل‌های آن وجود دارد. پارچه ملحفه ای پارچه‌ایی است که معمولا نسبت به انواع پارچه ها فروش بالاتری دارد زیرا موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. برای خرید پارچه ملحفه ای باید به نکات مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید پارچه ای با کیفیت و لطیف خریداری کنید و از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به تمامی فوت و فن‌های ریز و درشت خرید پارچه ملحفه ای اشاره کنیم تا بتوانیم پارچه ای مناسب تهیه کنید.

Share