مدیر امور سینمایی حوزه هنری گیلان خبر داد؛

انیمیشن سینمایی «لوپتو» در سینما سپیدرود رشت اکران می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گیلان اظهار کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار (شادی ساختنی است) از فردا چهارشنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در سینما سپیدرود رشت اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید حسن کاروانکش، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار (شادی ساختنی است) از فردا چهارشنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در سینما سپیدرود رشت اکران می‌شود.

وی افزود: این انیمیشن به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری، محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور می‌باشد.

کاروانکش افزود: داستان این فیلم درباره پزشک یک آسایشگاه روان‌درمانی است که تصمیم گرفته است با تولید یک محصول اسباب بازی بیماران را درمان کند. این اتفاقات با حضور یک فرشته که در دکتر حس امید ایجاد می‌کند پیش می‌رود، اما او این فرشته را نمی‌بیند و تنها علی پسر دکتر او را می‌بیند. در ادامه قصه آقای دکتر متوجه خرابکاری یکی از بیماران در تولید می‌شود که علی با کمک فرشته به دنبال راه حلی برای این مشکل است…

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گیلان گفت: این انیمیشن سینمایی، اولین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد، توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است. انیمیشن سینمایی لوپتو یک انیمیشن موزیکال با فضای کمدی و طنز است.

وی در رابطه با اکران سیار این انیمیشن نیز، گفت: در شهرستان‌های استان نیز امکان سیار این فیلم وجود دارد و باتوجه به درخواست مخاطبان این امکان فراهم است تا کودکان و همشهریانی که فاقد سینما نیز هستند از دیدن این انیمیشن محروم نشوند.

کاروانکش گفت: خانواده‌های علاقمند جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت گیشه ۷ به نشانی http://www.gisheh7.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

Share