فرماندار رشت؛

افزایش پایداری شبکه انتقال برق، نیاز قطعی توسعه استان است

فرماندار‌ رشت با اشاره به ضرورت توجه همزمان نسبت به تامین نیروی برق مورد تقاضا در بخش‌های گوناگون مصرف، اظهار داشت: افزایش پایداری شبکه انتقال برق، نیاز قطعی توسعه بخش های صنعتی و تولید استان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست بررسی روند اجرایی پروژه خط چهار مداره پره سر_غرب رشت- رشت شمالی و پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت غرب رشت که با حضور رئیس کل و معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری گیلان و همچنین مدیر عامل برق منطقه‌ای در روستای پس ویشه بخش مرکزی برگزار شد؛ عدم مواجهه با قطعی قابل ملاحظه برق در تابستان گذشته بخصوص در بخش مصارف خانگی را کاری ارزشمند و قابل تقدیر دانست که با تلاش دست اندرکاران امر تولید و توزیع، در سال‌های پیش‌رو نیز ادامه خواهد یافت.

فرماندار رشت با بیان اهمیت تامین نیاز بخش‌های گوناگون مصرف به نیروی برق، اعم از مصارف خانگی و بخش تولید و صنعت، اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های خط انتقال چهار مداره پره سر به رشت و پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت غرب رشت، با انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری تاثیر بسزایی در افزایش پایداری شبکه انتقال استان در بر خواهد داشت.

وی افزود: حفظ حقوق عامه، منافع مردم و نگاهداری از منابع طبیعی از جمله مواردی است که در اجرای پروژه‌هایی از این دست باید مدنظر مجریان قرار گیرد.

امام پناهی تاکید کرد، تلاش خواهد شد تا در طرح‌های توسعه زیرساخت‌ها، رضایت مردم منظور بوده و اجرای پروژه‌ها با حداقل خسارت ممکن به اراضی کشاورزی همراه باشد.

گفتنی است در پایان این نشست، فرماندار رشت به همراه حاضرین در جلسه ضمن بازدید بخشی از پروژه، واقع در محدوده روستای پس ویشه، با اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا به گفتگو پرداخت.

Share