مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:

کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق گیلان

مدیرعامل توزیع برق گیلان از کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق گیلان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل توزیع برق گیلان از کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم‌های سرقت شده شبکه‌های توزیع برق گیلان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری ویژه همکاران در دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و با همکاری و عنایت اداره آگاهی استان ۸۰۰ کیلوگرم سیم‌های برق سرقتی کشف و ضبط شد.

مهدیزاده تاکید کرد: سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است، این واقعه و ناهنجاری اجتماعی شوم، نه تنها به این صنعت زیر بنایی مستقیماً آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده‌ای وارد می‌سازد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: هر گونه اقدام جهت کاهش و مهار نمودن این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.

وی در خصوص روشهای مشارکت مردمی در حفظ و پاسداری از این سرمایه ملی به عنوان مالکان اصلی اموال عمومی گفت: گزارش به موقع هم استانی‌های محترم پس از اطلاع از خاموشی‌های مشکوک و طولانی مدت خصوصاً در ساعات غیر پیک و ساعات اولیه صبح به واحد اتفاقات برق محل و تماس با سامانه تلفنی ۱۲۱ و همچنین ثبت آنی و آنلاین گزارشات فوق در سامانه کاربردی برق من از مهمترین روش‌های مقابله و مشارکت در امر خطیر کاهش سرقت سیم‌های برق و متعاقباً افزایش میزان پایداری شبکه‌های توزیع در سطح استان می‌باشد.

Share