با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر؛

به هیئت‌ها و تکایای مذهبی برق موقت واگذار می‌شود | از لامپ‌های مدادی و رشته‌ای استفاده نکنید

مهدیزاده اظهار کرد: مسئولان و خادمان هیئت‌های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ‌های کم مصرف و پربازده و ال‌ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از بکارگیری لامپ‌های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ‌های مدادی و رشته‌ای پرهیز نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرّم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیان داشت: هیئت‌ها و تکایایی که جهت برگزاری این مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

محمد تقی مهدیزاده با تأکید بر این که کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تأمین برق مطمئن می‌باشند، اظهار داشت: استفاده از روش‌های غیرفنی و غیر قانونی در تأمین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت‌های مالی برای افراد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت‌های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ‌های کم مصرف و پربازده و ال‌ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از بکارگیری لامپ‌های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ‌های مدادی و رشته‌ای پرهیز نمایند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق توجه شود و فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر) از شبکه رعایت شود.

مهدیزاده خاطر نشان کرد: تکایا و هیئت‌های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل نمایند.

Share