چه زمانی سفر به بالی ارزان است؟

بهترین زمان برای سفر به بالی در ماه اکتبر است. اکتبر به‌عنوان پایان فصل اوج شلوغی در بالی در نظر گرفته می‌شود. قیمت پرواز و اقامت نسبت به ماه‌های اوج ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر ارزان‌تر است

چرا اندونزی انقدر محبوب است؟

اندونزی با بیش از ۱۷۰۰۰ جزیره و با ۲۴۰ میلیون نفر، یک کشور توریستی و محبوب در جنوب شرقی آسیا است. بسیاری از گردشگران عاشق آمدن به اندونزی هستند زیرا مکان های جذاب در این کشور بسیار زیاد و متنوع است. برای بسیاری افراد کشور اندونزی شگفت‌انگیز شناخته می‌شود، چراکه دومین جنگل‌های استوایی بزرگ، بسیاری از سواحل بکر با مکان‌های غواصی عالی و موج‌های زیبا، پیاده‌روی‌های شگفت‌انگیز به آتش‌فشان‌های فعال و حیات‌وحش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اندونزی بهترین طبیعت را دارد، از سواحل بکر و دریاهای عمیق گرفته تا جنگل‌های استوایی و کوه‌ها. در سواحل معروف بالی، لومبوک نوظهور، نوسا یا جزایر آرام گیلی شگفت‌زده خواهید شد. همچنین ممکن است پیاده‌روی در اینجا لذت‌بخش باشد زیرا می‌توانید از آتش‌فشان‌های فعال متعددی مانند کوه برومو و دهانه ایجن در جاوا شرقی، کوه جوانانی در لومبوک و کوه باتور در بالی بالا بروید.

بسیاری از جنگل‌های استوایی در اندونزی به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت‌شده‌اند، مانند پارک ملی ujung kulon در غرب جاوا و سه پارک بزرگ در سوماترا. همه این زیبایی ها که البته تنها بخشی از قسمت‌های اندونزی است، سبب شده این کشور کمی متفاوت‌تر از همتایان آسیایی خود باشد.

اندونزی کشور زیبایی ها

اندونزی کشور زیبایی ها

بهترین زمان سفر به بالی

بهترین زمان برای سفر به بالی در ماه اکتبر است. اکتبر به‌عنوان پایان فصل اوج شلوغی در بالی در نظر گرفته می‌شود. قیمت پرواز و اقامت نسبت به ماه‌های اوج ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر ارزان‌تر است. هوا هنوز گرم است و بارندگی در جزیره کم است.

ترافیک و ازدحام جمعیت تا اکتبر کاهش می‌یابد به این معنی که شما هزینه کمتری برای کالاها و خدمات پرداخت می‌کنید و می‌توانید از جزیره بدون شلوغی عبور کنید. البته فراموش نکنید که پیش از برنامه ریزی برای سفر حتما باید از یک آژانس مسافرتی معتبر ویزای اندونزی دریافت کنید. منظور از معتبر یعنی کارگزار مستقیم باشند.

آب‌وهوای بالی

آب‌وهوا در بالی را می‌توان به دو فصل اصلی، مرطوب و خشک تقسیم کرد. همان‌طور که از نام‌ها مشخص است تفاوت عمده بین این دو فصل به بارندگی بازمی‌گردد. برای کسانی که به دنبال روزهای آفتابی روشن و بدون باران هستند، فصل خشک از ماه مه تا سپتامبر ادامه دارد؛ اما برای کسانی که از بارندگی لذت می‌برند، دما در طول فصلِ مرطوب همچنان بالاست زیرا بالی از آب‌وهوای گرمسیری برخوردار است.

پروازهای بالی

نوسانات قیمت پرواز با شلوغی بالی در طول سال مرتبط است. به‌احتمال‌زیاد در طول فصل خشک هزینه بیشتری برای پرواز پرداخت خواهید کرد زیرا این زمان بهترین تاریخ برای بازدیدکنندگان در سفر به بالی است. بااین‌حال، گران‌ترین ماه برای پرواز به بالی، دسامبر در طول دوره تعطیلات است. ارزان‌ترین ماه برای رزرو پرواز به بالی، فوریه است که در فصل مرطوب است و جزیره برای گردشگری ساکت‌تر است.

اقامتگاه بالی

ارزان‌ترین زمان برای اقامت در بالی با فصل مرطوب، از اکتبر تا مارس مصادف است. در این زمان، تعداد گردشگری کمتر است، بنابراین هتل‌ها در بالی به دلیل کمبود تقاضا ارزان‌تر هستند و برای جذب افراد بیشتر عمل می‌کنند. مراقب رزرو محل اقامت در ماه دسامبر باشید، زیرا هنگام تعطیلات در کریسمس و سال جدید شاهد افزایش چشمگیر توریست‌ها و قیمت‌ها خواهید بود.

شلوغ‌ترین فصل بالی برای گردشگران از اوایل ژوئیه تا پایان آگوست رخ می‌دهد. این به آن معناست که این ماه‌ها نه‌تنها شلوغ‌ترین ماه‌ها هستند، بلکه گران‌ترین ماه‌ها نیز هستند. این ماه‌ها در فصل خشک قرار می‌گیرند به این معنی که دمابالا و بارندگی کم است. کریسمس و سال نو نیز زمان اوج سفر برای بالی است زیرا مردم از دوره تعطیلات برای سفر استفاده می‌کنند.

لذت خوردن صبحانه شناور در ماه عسل بالی

لذت خوردن صبحانه شناور در ماه عسل بالی

تفریحاتی که می‌توانید در بالی داشته باشید

چه به دنبال یک استراحت معمولی باشید، چه به دنبال بازدید از داغ‌ترین کلوپ‌های شبانه یا شاید چیزی دراین‌بین باشید، بالی بهترین انتخاب است. بسته به نوع تعطیلاتی که دنبال می‌کنید، بالی مطمئناً با انتخاب فعالیت‌های فوق‌العاده و مناظر هیجان‌انگیز خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

جشنواره بادبادک بالی

اگر به بالی سفر می‌کنید در فصل باد در جولای و آگوست، حتماً جشنواره بادبادک‌های بالی در ساحل شرقی پاندنگالاک را ببینید.

جشنواره‌ها و رویدادها در بالی

بالی در تمام طول سال رویدادها و جشنواره‌های شگفت‌انگیزی دارد که اگر زمان مناسبی داشته باشید می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

موج‌سواری در بالی

برای مسافرانی که به دنبال رفتن به بالی به خاطر صحنه موج‌سواری معروف آن هستند، دانستن اینکه چه زمانی امواج در بهترین حالت خود قرار خواهند گرفت، بسیار مهم است.

موج سواری در بالی

موج سواری در بالی

به دلیل دمای گرم اقیانوس در طول سال، بالی از موجی مداوم از اقیانوس جنوبی برخوردار است. فصل‌های موج‌سواری را می‌توان بر اساس فصل خشک (مه تا سپتامبر) و فصل مرطوب (از نوامبر تا مارس) تقسیم کرد. سواحل غربی بالی در طول فصل خشک تورم‌های بزرگی را می‌بیند، درحالی‌که ساحل شرقی بالی مکانی است که باید در فصل مرطوب باشد.

لذت یک ماه‌عسل بی‌نظیر در بالی

ایرانیان به زیبایی طبیعت، مکان‌های رمانتیک، ویلاها و هتل‌های مجلل و مکان‌های جدید علاقه‌مند هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم ایران عاشق ماه‌عسل در بالی هستند. شما از زیبایی فوق‌العاده آب‌های شفاف و شن‌های سفید درخشان، لوکس بودن ویلاها و استراحتگاه‌های ساحلی برای لذت بردن از عشق خود، بهارخواب‌های برنج برای قدم زدن، فرهنگی برای لذت بردن و غروب‌های زیبا شگفت‌زده می‌شوید.

بالی به‌خودی‌خود دنیای زیبایی است و مدت زیادی است که اولویت اول برای سفرهای عاشقانه است. اگر برای ماه عسل یا مسافرت چند روزه قصد دارید اقدام کنید بلیط و ویزا و هتل را از یک آژانس مسافرتی تهیه کنید تا کارهای پیگیری و هماهنگی برایتان راحت‌تر باشد. همچنین از نظر قیمت هم مقرون به صرفه‌تر می‌شود. بهروزسیر که کارگزار مستقیم ویزاهای آسیایی هم هست، همه خدمات سفر به اندونزی را یکجا برایتان با کمترین قیمت فراهم می‌کند.

مقاصد ماه‌عسل در بالی

با تمام مکان‌ها و زیبایی‌هایی که بالی در خود دارد، هنگام کشف این جزیره باورنکردنی، همیشه کمبود زمان خواهید داشت؛ اما هنگام سفر ماه‌عسل در بالی، این‌ها برخی از مقاصد برتری هستند که باید از آن‌ها دیدن کنید تا از زیبایی جزیره بیشتر لذت ببرید:

  1. ساحل نوسا دعا
  2. ساحل سمینیاک
  3. باغ‌های بهارخواب برنج در اوبود
  4. جزیره گیلی
  5. کوه باتور ترک
  6. معبد اولون دانو براتان
  7. جزیره لمبونگان

بالی تعداد زیادی هتل ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره دارد. شما می‌توانید اقامت در یک استراحتگاه ساحلی با منظره ساحل را انتخاب کنید. اگر به دنبال اقامت در شهر هستید، Seminyak بهترین مکان برای اقامت است زیرا هتل‌ها، استراحتگاه‌های ساحلی و کلوپ‌هایی دارد که بهترین تجربه را به شما می‌دهد.

بهترین هتل های بالی برای ماه عسل

بهترین هتل های بالی برای ماه عسل

بهترین هتل‌ها برای ماه‌عسل در بالی

  1. استراحتگاه و آبگرم آیانا در جیمباران که به صورت اتاق و ویلا با منظره ساحل قابل رزرو است.
  2. باغ‌های معلق در اوبود که به صورت ویلاهای خصوصی ارائه می‌شوند.
  3. باشگاه چدی در اوبود با نوع اقامت ویلا و سوئیت.
  4. استراحتگاه anantara در  uluwatuبا نوع اقامت ویلا و سوئیت.
  5. یک در legian با اتاق‌های ۴ ستاره.
  6. خیابان استراحتگاه رجیس بالی در نوسا دعا که به صورت ویلا و سوئیت قابل رزرو است.
  7. کاتاماما در سمینیاکنوع به صورت اتاق و سوئیت.
Share